נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סוגי אטרקציות אופנתיות לימי הולדת

ימי הולדת הם מזמן לא חגיגה לילדים בלבד. אם בעבר היינו חוגגים לילד או לילדה שלנו עד גיל 12, כיום גם בני נוער, צעירים בשנות ה – 20 ואף מבוגרים בכל הגילאים, נהנים ממסיבות גדולות, מרשימות ורבות אורחים.

בין אם אתם מחפשים אטרקציה לילדה בת ה – 8, בין אם אתם מעוניינים לחגוגת סוויט סקשטין (16) של הבן הבכור ובין אם החלטתם שיום הולדת 42 לא יהיה דומה לשום יום הולדת אחר, אנחנו ממלציצים לכם להכיר את סוגי האטרקציות האופנתיות לימי הולדת.

 

מסלול דוגמנות ליום הולדת

אטרקציה שבטח לא הכרתם לפני כן, היא אטרקצית מסלול דוגמנות. במסגרת אטרקצית זו, מגיעים מכיני האירוע ופורסים את השטיח האדום של כוכבי הוליווד. בעזרת השטיח, מגוון ענק של תלבושות, מוזיקה מעולה ואנרגיה אדירה, תהפכו את יום ההולדת לחגיגה על מסלול הדוגמנות. אם תמיד חלמת להרגיש דוגמנ/ית אטרקצית מסלול דוגמנות יכולה להגשים לך את החלום

 

אישה עם בלונים

 

אמן חושים יוצא דופן

אטרקציה אופנתית נוספת הינה הזמנה של אמן חושים ליום ההודלת שלכם. אמן חושים הופך את האירוע שלכם למלא הומור, קסם, ריגוש וצבע ועל כן הוא נכנס ונחשב גם לאטרקציה אופנתית. אמן חושים מתאים הן לאירוע קטן ומשפחתי והן לאירוע יום הולדת ענק עם מאות מוזמנים.

אם תשאלו אורחים שהיו באירוע עם אמן חושים, הם בוודאי יספרו לכם שאמן החושים היה אחד מהחלקים הכי טובים באירוע כולו.

 

בובות משחקים

אטרקציה אופנתית שמתאימה יותר לימי הולדת של ילדים וילדות היא אטרקצית בובות משחקים. במסגרת אטרקציה זו המפעיל מביא מגוון ענק של בובות בכל הגדלים, הצבעים והסוגים, והילדים זוכים לשחק איתם למשך כל אירוע היום הולדת.

חד קרן, ברביות, בובספוג, פוקימון, צעצוע של סיפור ועוד מגוון ענק של בובות משחקים מחכים לכם.

 

זמר שישיר לכבודכם

אטרקציה אופנתית שמתאימה לאירועים גדולים ומכובדים הינה זמר מפורסם. בין אם אתם חובבי הזאנר הים-תיכוני ובין אם אתם חובבי זאנר הפופ, זמרים רבים ישמחו להגיע ליום ההולדת, להרים את האווירה ולרגש אתכם עד דמעות.

שימו לב, שבמידה ואתם מזמינים זמר מפורסם, המחיר יכול להתחיל מ 6,000 ש"ח ומעלה.

 

כיצד לבחור את האטרקציה האופנתית המושלמת?

  • אל תשכחו שזה היום המיוחד שלכם – לפעמים, במסגרת יום ההולדת אנחנו רוצים להרשים ולחשוב על האורחים שמגיעים. עם זאת, חשוב לזכור שהיום הזה, הוא היום המיוחד שלכם, ולכן מומלץ להזמין אטרקציה ממנה אתם תהנו ושאותה – לא תשכחו.
  • חשבו על האורחים – האם מרבית האורחים הם אנשים מבוגרים, צעירים או ילדים. בהתאם לתשובה תוכלו לדעת איזו אטרקציה אופנתית היא המתאימה ביותר.
  • תקציב – הגדירו מה סכום הכסף אותו אתם מוכנים להשקיע באטרקציה.
מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים