נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האירועים האופנתיים של 2020

שנת 2020 הולכת וקרבה אלינו יותר מיום ליום ורבים כבר חושבים על איך לחגוג את סיומה של 2019 ואת תחילתו של העשור הבא. כמו בכל השנה, גם לקראת הגעתה של שנת 2020 אלינו מתוכננות מסיבות בית, מסיבות במועדונים, הברים והפאבים לובשים עליהם קישוטים צבעוניים ומזמינים את העוברים והשבים להיכנס, להשיק כוסיות וכמובן לא לוותר על הנשיקה המסורתית ב-12 בלילה. אז איך חוגגים תחילת שנה בגדול? קבלו את האירועים האופנתיים של 2020.

 

בא לי לחגוג בבית

מסיבות השנה החדשה בבית הן אחת האפשרויות המדליקות ביותר. במקום לעמוד שעות בתורי ענק במסעדות ובברים – הזמינו את החברים אליכם לחצר או לסלון. אתם יכולים לארגן את הארוחה בעצמכם ואפשר גם לבקש מכל אחד להביא משהו.

חגיגות בבית חוסכות את כל נושא ההסתבכות עם חניה, תשלומים גבוהים על תפריטי סילבסטר מיוחדים במסעדות והכי חשוב – אפשר לשלוט על טמפרטורת המזגן ולא לקפוא מקור בחוץ, ובקיצור –  לפעמים את האירועים האופנתיים של 2020 הכי כיף לחגוג בבית.

 

חגיגות שנה חדשה

 

האירועים האופנתיים של 2020

אם אתם אוהבים סטייל, האירועים האופנתיים של 2020 הם בדיוק בשבילכם. מסיבות בבר או הזמנת שולחן חברים למסעדה יכולים לעשות לכם את אירוע פתיחת שנת 2020 לאירוע כיף במיוחד.

אירועים מסוג כזה יביאו איתם לבוש יפה וחגיגי, ניחוחות של בשמים, כוסות יין גבוהות ומנות אוכל טעימות ומוקפדות, ואין כמו לחגוג את תחילתה של השנה החדשה עם כל אלו ועם האנשים שאנחנו הכי אוהבים בעולם.

 

ויש גם מי שאוהב להתרחק

האירועים האופנתיים של 2020 לא מדברים לכל אחד, ויש מי שמעדיף לחגוג את תחילת השנה החדשה הרחק מאור הזרקורים. אחת הדרכים הכיפיות והנפוצות להעביר את הערב הזה היא באוהלים – במדבר או בים.

נכון שקצת קר, אבל אם נערכים היטב עם השכרת אוהלים, השכרת גנרטורים וביגוד חם – זה יכול להיות אחד הערבים המוצלחים שלכם בתור משפחה או בתור חבורה של חברים. בחגיגות שכאלו אפשר לעשות על האש, לשמוע מוזיקה, לשחק שש בש ולהתעורר אל 2020 באווירת הים המשגעת, שתפתח לכם את השנה בכיף.

 

מאיפה משכירים ציוד?

לקראת האירועים האופנתיים של 2020, בכל דרך שבה תבחרו לחגוג אותם, כדאי להשכיר ציוד מחברה מקצועית שתספק לכם ציוד איכותי, תקין ובטיחותי.

חברת עידנ'ס היא חברת השכרת ציוד מהמומלצות ביותר בארץ, ומציעה מגוון ענק של מוצרים כמו פטריות חימום, אוהלים, שולחנות, כסאות, שולחנות משחק, מתנפחים, מתקני ג'ימבורי, גנרטורים ומה לא? עם חברת עידנ'ס, לא משנה איך תבחרו לחגוג את תחילת השנה החדשה, אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו את כל הציוד הדרוש לכם, ברמה גבוהה ואיכותית ובמחירים משתלמים. צרו קשר עם חברת עידנ'ס וקבלו הצעת מחיר עבור הציוד. שנה טובה!

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים