נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השיגו את הכסף שלכם לממן את הקניות

רוב המוצרים והשירותים שאנו רוכשים במהלך חיינו מצריכים תשלום כספי. מימון הרכישות יכול להתבצע בצורה קלה ונוחה יותר – על ידי איתור כספים אבודים ששייכים לכם.

 כספים אבודים

על פי מחקרים שבוצעו לאחרונה, סכום אסטרונומי הנערך במיליארדי שקלים "שוכב" וממתין לבעליו החוקיים. מדובר בכספים שאבדו בדרך כלל במעברי דירות, במקרים בהם בוצעה הגירה לחוץ לארץ, החלפת סוכן ביטוח, צוות שלא אחד מקרובי המשפחה או שינויים כאלה ואחרים בבעלותה של החברה בה אתם עובדים. לא אנשים אינם מודעים למצבים הללו שציינו כעת, וכתוצאה מכך סכומי כסף אדירים ששייכים להם נשארים ללא בעלות.

מצב זה יוצר הפסד עצום שעשוי להסתכם באלפי שקלים. על מנת להימנע ממצב שכזה, קם מיזם הר הכסף שמציע פתרון יעיל לסיטואציה הבעייתית.

מיזם הר הכסף

מהו מיזם הר הכסף?

מיזם הר הכסף נועד לאתר את אותם כספים אבודים "שנעלמו" במרוצת השנים. כל שתצטרכו לעשות הוא להשאיר פרטים בסיסיים באתר החברה (שם מלא, מספר תעודת זהות, תאריך לידה, מספר טלפון ודואר אלקטרוני לטובת יצירת קשר) ולאשר את תקנון השימוש.

החברה מתחייבת להחזיר לכם תשובה בדמות דוח מפורט תוך 21 ימי עסקים. הדוח יפרט ויציין האם אכן קיימים כספים שלא ידענו עליהם ואיפה הם נמצאים (הבדיקות יבוצעו בגופים כמו קרן פנסיה, קופת גמל, קרן השתלמות או פוליסת ביטוח). כמו כן, תקבלו ייעוץ שקשור לאפיקי ההשקעה האלו וכיצד תוכלו לחסוך דמי ניהול.

באמצעות הכסף שאתם עשויים לקבל במסגרת תהליך הבדיקה ואיתור הכספים, תוכלו לרכוש מוצרים רבים ולשמור את הכסף בחשבון הבנק שלכם. אופציה נוספת שלא מעט אנשים בוחרים בה היא להשקיע את הכסף בצורה נכונה וחכמה, כך שבעוד מספר שנים יהיה השווי שלו גדול הרבה יותר. כאן מדובר בשיקול אישי שלכם ומה אתם רוצים לעשות עם הכסף שלכם.

 

מדוע לבחור המיזם הר הכסף?

ראשית והסיבה החשובה ביותר- כך תוכלו לאתר סכומי כסף גדולים שלא הייתם מודעים להם.

מעבר לכך, תוכלו לקבל ייעוץ בכל הנושא הקשור לאפיקי השקעה ולדמי הניהול שלכם. במסגרת הבדיקה תוכלו לחסוך כספים רבים בדמי הביטוח שאתם משלמים: יאותרו עבורכם תשלומים כפולים בגין ביטוחים זהים (לצורך העניין אם אתם משלמים ביטוח בריאות בשני גופי ביטוח- כך תוכלו לחסוך עד אלפי שקלים נוספים בשנה).

מבדיקות שונות שבוצעו בתחום הנ"ל, עולה כי הסכום הכולל "האבוד" של כלל הציבור במדינת ישראל מסתכם בכמה מיליארדי שקלים. הצטרפו עוד היום לאלפי הלקוחות המרוצים של חברת הר הכסף, ותוכלו להחזיר לכם את הכסף שנאבד לכם במרוצת השנים. כמו כן, תוכלו לייעל את אפיקי ההשקעה שלכם ולחסוך מאות שקלים בשנה על ידי ניהול נכון יותר של הכספים.

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים