נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

התנהלות פיננסית נכונה: לא צריך לקחת משכנתא לפני שיוצאים לשופינג

בעוד שחלקנו מסתפקים בג'ינס וטי-שירט, חלקנו האחר פשוט מכור לקניות. אז מה היא בעצם התנהלות פיננסית נכונה, ועד כמה היא קשורה ישירות לעניין של שופינג? אם תהיו כנים וכנות עם עצמכם, תיווכחו כי לא מעט כסף במהלך השנה יוצא מהכיס עבור בגדים שלא תמיד יד בהם אפילו שימוש. מספר טיפים לגבי התנהלות פיננסית, הלוואות ומה שביניהן.

נכון לשנת 2019, כחצי מהישראלים נמצאים במצב של מינוס בבנק. איך זה קורה? כמובן ומדובר במקרים בהם ההוצאות גדולות על ההכנסות. במקרים מסוימים, אנשים גם מחפשים אחר הלוואות בתנאים נוחים בכדי לכסות מינוסים בבנק. מינוס בבנק ניתן לכסות באמצעות הלוואה בתנאים טובים, אך בכדי לאתר מסלול נכון של הלוואה, חובה להיפגש עם יועצי משכנתאות שבקיאים בנושא. כולנו מכירים את הסיטואציות הללו, כשאנחנו עומדים אל מול פריטי לבוש שאנחנו פשוט חייבים לרכוש. בדיוק בנקודה הזו – עצרו לרגע ותעשו חושבים עם עצמכם. בעוד שלפעמים נדמה לנו כי "סך הכול מדובר בנעליים או חולצה", אנחנו לא לוקחים בחשבון הוצאות נוספות שאנחנו מחויבים אליהן.

איש וכסף

ייעוץ פיננסי וטיפים להתנהלות מחושבת

לא פעם, אנו נוטים לעגל פינות עם עצמנו, ולא לקחת בחשבון כל מיני אלמנטים שעשויים להשפיע על המצב הכלכלי שלנו. זאת, בדרך כלל בגלל שקשה לנו לדחות סיפוקים ואנחנו "חייבים" באותו הרגע לרכוש את החולצה או את הנעל.

התנהלות פיננסית נכונה חייבת לכלול צעדים כלכליים נכונים, אך יותר מכך, התנהלות פיננסית נבונה ונכונה חייבת לכלול בגרות נפש. גם אם אתם ממש חייבים כרגע לעשות שופינג, אין צורך לקחת משכנתא על הבית בשביל לצאת למסע. לפעמים, אפשר לצ'פר את עצמנו במתנות קטנות, ולאו דווקא בקניות שיגרמו למינוס שלנו להפגין את נוכחותו המאיימת. במקרים רבים אנשים בוחרים לפנות אל חברות ייעוץ משכנתאות, בכדי לקבל ייעוץ עבור הלוואת גישור. למדריך משכנתא המלא שלנו לחץ כאן.

יועצים פיננסיים ימליצו על הלוואה לטווח קצר?

הלוואות גישור הינן הלוואות הניתנות לטווחי זמן קצרים, בעוד שהריבית של הלוואות אלו בדרך כלל תהיה גבוהה באופן יחסי. לרוב, יהיה מדובר בהחזרים החודשיים בריבית של כ-4%. בכדי לצאת מהמינוס, לפעמים אכן מומלץ לקחת הלוואה, אך חובה לוודא כי אכן ההלוואה ניתנת בתנאים נוחים, כאלו שגם לא ישתנו באופן דרמטי בעתיד.

כידוע, לעיתים הלוואות ניתנות בצמוד למדד, מה שבאופן טבעי עשוי להוביל לשינוי התנאים של ההחזרים החודשיים בעתיד. במקרים מסוימים, אפילו מומלץ לנסות למצוא משרה נוספת, אך כמובן ואין מודבר בפתרון שיכול להתאים לכולם. לא כולנו יכלים לקחת על עצמנו משרה נוספת, אך כן כולנו יכולים לנסות להצטמצם בהוצאותינו החודשיות. התנהלות פיננסית נכונה, היא התנהלות מחושבת. מחפשים אחר ייעוץ פיננסי מקצועי? תוכלו למצוא מענה מדויק אצל חברות ייעוץ משכנתאות.

השיגו את הכסף שלכם לממן את הקניות.

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים