נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טרנדיים בשמלות כלה שנת 2019 – 3 סגנונות שמלות כלה

עולם שמלות הכלה משתנה בקצב מהיר, ואנו עדים לשינויים גדולים מדי שנה בשנה. גם השנה, בשנת 2019, נוספו דגמים רבים חדשים של שמלות כלה וכמובן גם חזרו לקדמת הבמה טרנדים של שמלות כלה שונות שהיו בולטות בעבר. ריכזנו עבורכם 3 סגנונות של שמלות כלה שמככבות בשנת 2019.

 

בחירת השמלה

שלב בחירת שמלה כלה הוא תהליך לא פשוט מכיוון וכל עונה, פעמיים בשנה, הדגמים משתנים ומתחלפים ולא כמו אופנת האיפור או עיצוב השיער. בין אם בגלל המגוון הרב של המעצבות ושל החנויות השונות שאתם עשויים לפגוש בדרך, בין אם בגלל טווח המחירים העצום שיש ומסיבות רבות אחרות. יותר מכך, אנו יכולים לראות שבעשור האחרון יש מגמה שמראה כי בכל שנה יש מגוון רחב של דגמי שמלות כלה שהם נפוצים יותר מאחרים, ולפיכך הם מבוקשים יותר על ידי הכלות העתידיות. 

על מנת לסייע לכן בתהליך בחירת שמלת הכלה, ריכזנו עבורכן מספר אפשרויות שתפסו לנו את העין בשנת 2019. מדובר בשמלות בסגנונות שונים ומגוונים – חלקן דגמים חדשים לחלוטין וחלקן דגמים "שחזרו מן העבר" אל קדמת הבמה.

חשוב לציין שאת הדגמים האלה כמו גם דגמים רבים אחרים, חשוב להתאים למבנה הגוף של האישה שבוחרת בו: רוחב הכתפיים, רוחב האגן, גובה, אורך הרגליים וכו'…

 

סגנונות שמלות כלה, שנת 2019

ובכן, בשנת 2019 יש מספר דגמים שעולים ונתפסים כדגמים המבוקשים ביותר.

הדגם הראשון הוא שמלת כלה בסגנון אוברול. במה מדובר? שמלת כלה בסגנון אוברול, נראית בדיוק כמו אוברול רגיל שבנות נוהגות ללבוש ביום יום שלהן, רק שהאוברול הזה כולו בלבן ומעוטר בצורה שמלת כלה.

מדובר בשמלה אלגנטית מאוד ומשדרת פס מודרני וחדש. בנות צעירות רבות בוחרות את הסגנון הזה, מכיוון שהוא מתאים לדור הצעיר, שמתלבש ברובו בסגנון כזה גם בחיי היום יום שלו.

דגם נוסף שהולך וצובר תאוצה, ובשנה האחרונה הגיע לקדמת הבמה הוא שמלות פפיונים. מדובר בסגנון עיצוב שמתאים יותר לתקופה העתיקה יותר, מה שמעניק לשמלה וללובשת אותה גוון ייחודי. מדובר בשמלות אלגנטיות מאוד, עדינות מאוד בקו שלהן. בדרך כלל החלק התחתון של השמלה (שמכסה את האגן ומטה) מעט מנופח על מנת להדגיש את עיקרון הפפיון (שיושב גם באזור כף היד של הכלה).

דגם שלישי ואחרון שנכנס לתודעת ההמונים בשנת 2019 הוא דגם שמלות כלה על בסיס שני חלקים. מדובר בדגם שמלות כלה חדש יחסית, ורק בשנתיים האחרונות ניתן לראות עלייה בכמות הבוחרות בו.

כשכמו כן הוא, מדובר בשמלה שמחולקת לשני חלקים – חלק עליון וחלק תחתון, כאשר השמלה כולה בסגנון מודרני. מדובר בשמלות שלא מתאימות לכל אחת מבחינת מבנה הגוף הנדרש לשמלה, אך אלו מכן שיכולות להרשות לעצמן שמלה שכזו – מובטחת חוויה ומחמאות בלי סוף!

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים