נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טרנדים היסטריים בעולם האיפור בקיץ 2019

  • רוצה להתאפר כמו הכוכבות הגדולות ביותר בעולם? ובכן, להלן הטרנדים החמים ביותר בעולם האיפור לקיץ 2019.

אין כל ספק כי כל אישה רוצה להיראות במיטבה, ולכן אחד הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות שימוש באיפור אשר מסתיר כהויות, משדרג את המראה הכללי בין אם מדובר באיפור יום או באיפור לילה, כאשר לא ניתן להתעלם מן העובדה כי בנות משפחת קארדשיין המפורסמות מובילות כיום את הטרנדים החמים ביותר בעולם האיפור. להלן מספר טרנדים בולטים אותם תוכלי לאמץ גם בעצמך ובכך לשדרג את המראה בקיץ הקרוב:

אמנות האיפור בתל אביב

שימר, שימר, שימר

שימר הוא למעשה אבקה משזפת אשר אותה ניתן להניח במגוון רחב של אזורים בגוף, ובכך לקבל מראה שזוף במיוחד מבלי להשתזף בשמש הקופחת בחופי תל אביב. מדובר באחד האלמנטים המשמעותיים ביותר של איפור קיץ לשנת 2019, כאשר ניתן לראות לא מעט כוכבות משתמשות בשימר בכדי להעניק לעצמן מראה נקי, שזוף וקורן, כאשר טווח המחירים של השימרים יכול לנוע בין כמה עשרות שקלים ועד מאות, במידה ורוכשים את השימר אצל המותגים הגדולים ביותר בעולם הביוטי והאיפור.

איילינר צבעוני

קיילי ג'נר, אגדת האיפור המודרנית התחילה את הטרנד וכיום ניתן לראות כי הוא מהווה את אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם האיפור העולמי, כל זאת בשל העובדה כי קיילי משתמשת לא מעט באיילנרים צבעונים,לעיתים גם בצבעי ניאון אשר גורמים לכך כי ניתן פוקס אל העין עצמה, אולם במידה ואת רוצה לאמץ את הטרנד מומלץ להשתמש אך ורק באיילנר צבעוני בולט ואילו את שאר הפנים להשאיר נקיות יחסית, כך שהמראה הכללי אשר מתקבל הוא מודרני עם טוייסט. פשניסטיות תל אביביות אימצו את הטרנד הזה בגדול.

הדבקת ריסים

אם בעבר הפוקוס היה על איפור גבות, קיץ 2019 עוסק כולו בריסים.כיום נמכרות ברשתות האיפור מגוון רחב של סטים של ריסים אותם ניתן להדביק בקלות ובכך להקנות לעין מראה גדול וערני יותר, ובכך להסיר את החסם של מסקרה אשר נמרחת במהלך היום או הערב. בנוסף, ישנה אפשרות לגשת לקוסמטיקאית מקצועית אשר תבצע הלחמה של ריסים, כלומר ריסים קבועות אשר נשארות למשך זמן רב,לעיתים מספר שבועות, אולם מדובר בתחום התמחות ספיציפי מאוד ולכן מדובר בתהליך אותו יש לבצע אך ורק באמצעות קוסמטיקאית מומחית אשר עברה הכשרה בתחום, כך שבקיץ 2019 תוכלי לקבל ריסים חלומיות אשר ישדרגו את הלוק הכללי של האיפור ללא הכר.

ניאון

צבעי הניאון נחשבים לטרנד הבולט ביותר של קיץ 2019, והאיפור הזה מתאים במיוחד בעבור נשים אשר רוצות להעז ולהקפיץ את מראה איפור הערב. מומלץ להשתמש בצבעי הניאון בתור צללית או איילנר, אולם להקפיד להשאיר את הפוקוס של הניאון אך ורק באזור אחד של הפנים.

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים