נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 טיפים לשילוב נעליים אדומות במלתחה שלך

אילו שילובים של נעליים אדומות תמיד עובדים ומאילו מומלץ להימנע? כל מה שצריך לדעת על שימוש נכון בנעליים שאף פעם לא יצאו מהאופנה.

במקרה הטוב, נעליים אדומות יכולות להפיח חיים גם בתלבושת המשעממת ביותר ולהוות הצהרה נועזת ומלאת ביטחון עצמי. במקרה הפחות טוב, נעליים אדומות לנשים עשויות לשדר ראוותנות ואפילו וולגריות. מעוניינת ללמוד כיצד לשלב בהצלחה נעליים אדומות במלתחה שלך? הגעת למקום הנכון: במאמר שלפניך תמצאי ארבעה טיפים חשובים שיעזרו לך להפיק את המרב מהנעליים האדומות שעדיין ממתינות לך בקופסה.

נעלי עקב

50 גוונים של אדום

אם את לא מעוניינת ליצור הצהרה דרמטית מדי, את יכולה בהחלט לוותר על נעלי הלקה האדומות ולהתרחק באופן כללי מנעליים בצבע אדום בוהק. יחד עם זאת, אין שום סיבה שתוותרי על נעליים בגוונים עמוקים יותר של אדום, לרבות כאלו שעל סף הבורגונדי. גוונים עמוקים ופחות צעקניים של אדום, ייצרו אפקט עדין יותר אך לאו דווקא אפקטיבי פחות. מעבר לזה, יתכן מאוד שלאורך הזמן תרכשי ביטחון ותעזי לנעול גם נעליים אדומות עם נוכחות פחות מאופקת.באתר של חברת בי יוניק למשל, תוכלי להתרשם ממבחר הדגמים האדומים ובכלל זה המגפונים, נעלי העקב ונעלי הסירה ולהיווכח שכל גוון של אדום משדר מסר אחר ויוצר רושם ייחודי משלו.

שילוב קטלני

חשוב מאוד להימנע משילוב של נעליים אדומות בתלבושת שמלכתחילה כבר כוללת פריטים "טראשיים" או סקסיים במופגן. נעלי נשים אדומות מטבען הן נעליים שמשדרות מיניות ושילוב שלהן עם פריטים כמו מכנסונים צמודים זעירים, יהיה פשוט מוגזם מדי (בלשון המעטה). שילוב נכון של נעליים אדומות יסייע לך לשדר ביטחון עצמי. לעומת זאת שילוב שגוי של נעליים אדומות עם פריטי לבוש סקסיים, יגרום לך להיראות כמו מישהי שפשוט צמאה לתשומת לב, כלומר ההפך הגמור מכך.

שילובים נכונים שתמיד עובדים

יש שילובי צבעים שגם הסטייליסטיות המבריקות ביותר לא יוכלו לגרום להם לעבוד. שילוב של נעליים אדומות עם שמלה ירוקה למשל, יגרום לך להיראות כמו פרסומת לחג המולד ושילוב של נעליים אדומות בתלבושת אדומה, הוא פשוט מוגזם לכל הדעות. לעומת זאת, ישנם שילובים שתמיד עובדים. אם את מעוניינת להתנסות בשילוב נעליים אדומות במלתחה שלך ורוצה ללכת על בטוח, נמליץ לך להתחיל משילוב של נעליים אדומות עם שמלת נקודות פולקה שחור-לבן, היוצר מראה קלאסי המתכתב עם אופנת הפין אפ של שנות ה-30 (והאמת היא שבאופן כללי נעליים אדומות יהלמו כמעט כל תלבושת שחור-לבן). שילובים מוצלחים נוספים כוללים נעליים אדומות עם מכנסיים בהדפס גינגם בצבע כחול, מכנסי ג'ינס קז'ואל (בעיקר בשילוב עם חולצת פסים), שמלת ערב שחורה אלגנטית או כל פריט לבוש בגוון כחול נייבי, הממתן את הנועזות של הנעליים.

בחרי את האקססוריז שלך בחכמה

כשבוחרים לנעול נעליים אדומות, למרות שזה מאוד מפתה, חשוב לנקוט באיפוק ולא להגזים עם מספר האקססוריז האדומים. אם את נועלת נעליים אדומות, את מוזמנת בהחלט להשלים את המראה עם שפתון אדום ותיק ערב אדום, אבל בזה רצוי להסתפק: מומלץ מאוד שלא להוסיף לחגיגה גם את הצמיד האדום, את הצעיף האדום ואת הטבעת המעוטרת באבן רובי. פשוט כי במקרה הזה, כל המוסיף גורע.

Having said that…

עם כל הכבוד לחוקי האופנה, לכללים היבשים ולנורמות החברתיות, בסופו של דבר לא מדובר בתורה מסיני. אז אם מתחשק לך ללכת עד הסוף, לנעול נעליים אדומות צעקניות עם שמלת מיני חושפנית או מכנסוני ג'ינס עם שוליים גזורים ואם את מרגישה הכי מושכת כשאת לובשת חצאית קטיפה ירוקה עם נעלי בובה אדומות מעוטרות בפאייטים, באמת שאין שום סיבה בעולם שתעצרי את עצמך…

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים