נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם זה באופנה להזמין סטנדאפיסט למסיבת רווקות ?

מסיבות רווקות הוא מנהג שהפך עם השנים לחשוב בתהליך החתונה. המונח מסיבת רווקות עצמה לא התחיל עד שנות השישים ובתחילה נתפסו מסיבות רווקות כרוכות לעתים קרובות בתערוכות של חופש מיני, השתכרות ואפילו חשפן ממין זכר. עם זאת, בימינו משמש המונח למגוון רחב של מסיבות – בעיקר חוגג את המסע החדש של הכלה לעתיד אל הנישואין.

יש כלות שבוחרות לערוך את המסיבה הזו לפני היום הגדול ואילו אחרות מפקפקות בחשיבות של קיום מסיבה מלכתחילה. כאשר התוצאה של מסיבות רווקות היא בערך לילה של טירוף, חלק מהכלות עשויות שלא לראות את הטעם שיש לעצמן כאלה. ישנן גם כלות המעדיפות להעביר לילה בחברת חברותיהן הטובות ביותר תוך כדי קיום פעילויות שונות כמו קריוקי, מסיבה או אפילו מופע סטנדאפ.

 

האם זה עדיין באופנה להזמין סטנדאפיסט למסיבת רווקות?

התשובה לכך היא ברורה כשמש, כן, הזמנת סטנדאפיסט למסיבת רווקות עדיין באופנה מכיוון שמופע סטנדאפ משדרג את מסיבה הרווקות שלכן, הוא מותאם לדרישות האישיות שלכן, למטרת הערב ומפתיע את כל האורחות ובמיוחד את הכלה לעתיד.

 

נשים על הבר

 

 

למה להזמין סטנדאפיסט למסיבת הרווקות ?

ישנה מגמה הולכת וגוברת לאירועי מסיבות רווקות והיא להביא כמה פעילויות מצחיקות ומהנות למסיבה על מנת להרים את מצב הרוח של המשתתפות במסיבה, להעלות נושאים "מביכים" באמצעות הסטנדאפ ולאפשר לכלה לעתיד ליהנות מערב מצחיק ומיוחד במינו.

בנוסף, מופע סטנדאפ שמתרחש במסיבת הרווקות יגבש את הבנות שאינן בהכרח מכירות אחת את השנייה, תשבור חוצצים ותאפשר לכולן להיפתח אחת לשנייה וליהנות ממסיבת הרווקות. אין ספק שמופע סטנדאפ ישאיר את כולן עם חיוך על השפתיים לאורך כל הערב גם כאשר המופע יגמר.

 

איך לבחור סטנדאפיסט למסיבת הרווקות ?

לפני ששוכרים סטנדאפיסט למסיבת הרווקות, מומלץ להחליט עד כמה "נקי" תרצו שיהיו הביצועים שלו וכמה הסגנון שלו מתאים לאופייה של הכלה לעתיד ושאר חברותיה.

ניתן לצפות במספר מופעים של הסטנדאפיסט, כמו באלו של גידי ליבנה, ולראות האם הוא מתאים למסיבת הרווקות שלכן או לא. רוב הסטנדאפיסטים מעלים חומרים שלהם ממופעים קודמים על מנת להציג את הכישורים שלהם ללקוחות פוטנציאלים. הזדמנות טובה עבורכן לבחון את הסטנדאפיסט לפני שתשכרו את שירותיו. כדאי לקיים ראיון עם האומן האורח לפני ששוכרים את שירותיו כדי ליישר קו בנוגע לנושאים שעדיף שלא יעלה במהלך המופע, או דגשים שכן יעלה במהלכה.

אחרי ששכרתן סטנדאפיסט חשוב לשמור על כך בסוד על מנת ליצור אפקט הפתעה ולהעצים את השפעת ההופעה על המשתתפות. ברגע שדבר המופע יוצא לאוויר העולם ומגיע לאוזניהן של שאר המשתתפות במסיבה, אפקט ההפתעה יאבד והמופע יאבד מערכו.

בסופו של דבר, אתן חוגגות את דרכה של הכלה לעתיד אל עבר חיים משותפים ומאושרים עם בעלה לעתיד, לכן מסיבת הרווקות חשובה, אבל אל תשכחו ליהנות גם בעצמכן.

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים