נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אח שלנו מתחתן – המתנה המושלמת למסיבות הרווקים

מסיבת רווקים של החבר הכי טוב שלכם מתקרבת? זה הזמן לחגיגה! מדובר ביום שלא רק מסמן את המעבר המתקרב שלו מרווקות לחיי נישואין, אלא גם הזדמנות לפרגן ולהפגין את הקרבה ביניכם. אז מה בעצם אפשר לקנות לחתן האירוע ולהעניק לו במסיבת הרווקים? הנה כמה הצעות שיעוררו אצלכם השראה.

 

מתנות לפי תחומי עניין

כל אחד הוא עולם ומלואו, ואין מי שמכיר את חבר שלכם טוב יותר מכם. כשאתם בוחרים מתנה למסיבת רווקים אתם יכולים לבחור במשהו שיתאים לתחומי העניין שלו. כך תוכלו להבטיח את זה שהוא יאהב את מה שבחרתם וגם שהוא ירגיש שהתאמתם את המתנה במיוחד בשבילו! לא רק זה- מתנות אלה יראו לו שלמרות שהוא מתחיל עכשיו פרק חדש בחייו- אין זה אומר שהוא מוותר על כל התחביבים שצבר עד כה. להפך- במערכת נישואים חשוב לשמר את האינדיבידואליות שלך.

הנה כמה דוגמאות למתנות כאלה שיכולות להתאים: אם חבר שלכם הוא איש של טיולים בטבע- ערכת פק״ל קפה חדשה ומשודרגת תמיד יכולה לשפר את חווית הטרקים שלו. אם הוא מוזיקאי בנשמתו- אולי הגיע הזמן לשדרג את הרמקולים שלו או להעניק לו גיטרה חדשה.

מתנה למסיבת רווקים

מתנה מותאמת אישית

מסיבת רווקים זאת הזדמנות להתפרע ולהשתעשע, ולכן מומלץ לבחור במתנה מותאמת אישית ומצחיקה. הדפסת חולצות לכל החבר׳ה עם בדיחה פרטית שלכם, אלבום עם תמונות מהטיולים שעשיתם ביחד לאורך השנים, ספלים עם תמונה מביכה מהילדות של החתן- כל אלה הן מתנות שגם יעלו חיוך וגם יהפכו את הערב לבלתי נשכח. אפשר גם לבחור מתנה שניתן לחרוט אליה ברכה אישית מכל הלב – אם זה פלאסק, ארנק וכדומה.

 

מתנות לערב מהנה

ערב בנים הוא תמיד כיף, אבל אפשר גם לשדרג אותו. לערב הבנים המושלם צריך מספר דברים- אותם אתם יכולים להעניק כמתנה. סט של פוקר מקצועי, ערכת ברביקיו ואלכוהול איכותי- כל אלה יכולים להרים את הערב רמה אחת מעל כולם! תוכלו למצוא גם מגוון משחקי שתייה שיוכלו לשמש אתכם בערב הנוכחי וגם בערבים רבים אחריו.

מתנה למסיבת רווקים

גאדג׳טים

כילדים אהבנו צעצועים, וכמבוגרים- אנחנו נמשכים לגאדג׳טים. יש שלל גאדג׳טים מכל מיני סוגים שיכולים להתאים כמתנה למסיבת רווקים. פותחן בקבוקים חשמלי, רמקולי בלוטות׳ בעיצובים מיוחדים ומשחקים מיוחדים שיעסיקו אתכם- כל אלה יכולים לשמח מאוד את חברכם לקראת יום נישואיו המתקרב.

 

מתנות אלגנטיות

מסיבת רווקים היא הזמן להפוך את השטותניק שבחבורה לגבר גבר. אפשר להעניק לו סט סכינים מהודר, חגורות עור אלגנטיות, שעון יוקרתי- כל דבר שיגרום לו להתנהג ולהיראות כמו הבעל המסור שהוא עומד להיות! מדובר בהשקעה לטווח ארוך שכן מתנות אלה נוטות להיות איכותיות וברמה גבוהה ועל כן עמידות לאורך שנים.

מתנה למסיבת רווקים

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים