נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך בוחרים נעליים גבוהות ואופנתיות להתנהלות היומיומית

נעלי עקב הן מהאביזרים הכי חשובים לכל תלבושת- אבל לא כולן יכולות להחזיק יום שלם על נעליים גבוהות ודקות. כך תבחרי נעליים גבוהות ליום יום.

 

הקדמה-

נעליים גבוהות לנשים הם כל סוגי נעלי העקב באשר הן- סטילטוס, פלטפורמה, עקבים דקים, מגפונים ואפילו סנדלי עקב. הנעליים הגבוהות נותנות מראה מושקע ונשי אך ההליכה בנעליים הלא נכונות יכולה להיות אתגר. למרות שיש מי שבינינו שמסוגלת לרוץ מרתון על עקבי עיפרון גבוהים רוב הנשים יוותרו במהרה על עקבים אם ינסו ללכת יום שלם על הזוג הלא נכון. כדי לעבור שגרת יום יום על עקבים כדאי שתכירי את הנעליים הגבוהות שכן נועדו לעבודה.

נעליים גבוהות לנשים

נעלי עקב-

נעלי עקב הן נעליים גבוהות עם בסיס רחב או צר שמתחבר לסוליית הנעל. העקבים יכולים להיות נוחים יותר או פחות לשגרת היום יום בהתאם לכמה משתנים. כדי לבחור נעליים טובות לשגרה הנה כל הדברים שצריך להתחשב בהם בנעלי עקב-

  1. העקב- הפקטור הכי חשוב בבחירת נעל גבוהה ליום ארוך הוא סוג העקב. נעליים גבוהות מגיעות במגוון רחב של עקבים: מעקבים רחבים שנקראים פלטפורמה ועד לעקבי סיכה דקים. הסגנונות הנפוצים ביותר לעקבים הם הפלטפורמה, העקב הצ׳אנקי והסטילטו. ככלל אצבע ככל שהעקב יהיה יותר רחב כך משקל הגוף יתחלק בצורה יותר נוחה על הרצפה ועל הנעל והיא תהיה יותר נוחה. בעקבי סיכה רוב המשקל מופעל על הקרסול והנעל לא יציבה כך שהרגל כל הזמן מקבלת זעזועים קטנים ועיוותים, לעומת עקב הסיכה בנעל פלטפורמה המשקל מתחלק על כל הרצפה והנעל נוחה יותר.
  2. אבטוח- החזקת הנעל אל הרגל היא גם חלק חשוב מאוד בבחירת נעל נוחה. ככל שהנעל תהיה פחות מאובטחת לכף הרגל נאלץ להתאמץ יותר להשאיר את הנעל במקום. לכן חשוב לבחור בנעליים עם אבטוח כמו רצועה נוספת שמחזיקה את הנעל אל הרגל או נעל יותר סגורה כמו מגפון. ככל שהנעל תהיה יותר מאובטחת כך היא תהיה יותר נוחה.
  3. החומר- כשמדובר בנעליים יש חומרים נושמים יותר ונושמים פחות, מתרחבים יותר או קשיחים וקבועים ועוד מספר גורמים שמשתנים מחומר לחומר. כדי שהנעליים ישארו נוחות לאורך היום חפשו אחר נעליים מחומר יחסית נושם וגמיש- כדי שהנעל לא תפצע את הרגל או תייצר לחוץ וחוסר נוחות.

 

לסיכום-

נעליים גבוהות לשימוש יום יומי הן דבר שניתן למצוא עם מעט חיפוש. לא צריך לוותר על העקבים מהחשש שהם יהיו לא נוחים- פשוט כדאי לבחור נכון. חפשי אחר נעליים עם עקב רחב, החזקה טובה של הרגל וחומר נוח ורך. נעליים כמו מגפונים גבוהים מעור, נעלי פלטפורמה או עקבים צ׳אנקים מבד יהיו הבחירה הכי טובה שלכם. כבר לא תתפשרו על אופנה או נוחות.

נעליים גבוהות לנשים

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים