נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להקים הפקת אופנה

מישהו אמר הפקת אופנה ולא קיבל את כלל הציוד להשכרה שצריך? ובכן, בואו נכיר סוגי ציוד לאירועים, לרבות האפשרות של השכרת ציוד להפקות אופנה ולאירועי יוקרה. הכול מתחיל בפרטים הכי קטנים, שם, כידוע לכולנו, שוכן האלוהים.

הפקת אופנה היא סיפור מרגש ביותר אין ספק, אבל בואו נהיה אמיתיים, מדובר בחתיכת כאב ראש, בהמון בירוקרטיות, טפסים ומסמכים משפטיים, התעסקות עם מודליסטים ועוד כהנה וכהנה תהליכים ופרטים מורכבים למדי.

אם כך, בכדי לצלוח הקמת הפקת אופנה ולשרוד כדי לספר על זה, אנחנו ממליצים לכם תמיד לקחת בחשבון את הנושא של השכרת ציוד לאירועי אופנה והפקות אופנה.

 

הפקות אופנה, אירועי אופנה והציוד הנדרש לאירועים

כשיש לכם את כל הציוד החשוב והעיקרי, מכאן הדרך שלכם תהיה כל כך הרבה יותר קלה ופשוטה, עד שלא תבינו איך לא פעלתם כך בכל ההפקות הקודמות שלכם.

לאחר שמכירים את סל השירותים של חברת מאסטר סייל השכרת ציוד לאירועים והפקות, מבינים עד כמה הקמת הפקת אופנה יכולה להיות לא רק פחות מורכבת, אלא אפילו מרגשת. כשיש לכם את כל הציוד הנדרש והנדרש, אתם משאירים לעצמכם זמן פנוי בראש בכדי להתרגש.

 

מורידים ממפלס הסטרס והלחץ: ארגון נכון של הפקת אופנה

אז אתם מוזמנים להוריד ממפלס הלחץ והסטרס, מה שניתן לביצוע בעזרת השכרת ציוד נכון ומדויק לאירוע שלכם. תכננו מראש איזה סוג של ציוד אתם צריכים, בדקו חברות השכרת ציוד להפקות, תבצעו השוואת מחירים בין חברות השכרת ציוד לאירועים וצאו לדרך.

מכאן והלאה, הדרך שלכם תהיה הרבה יותר פשוטה וההפקה כנראה תצלח על צדה הטוב ביותר. כמובן שאף אחד לא יכול להבטיח שלא יהיו כל מיני מקרים של בלת"מ, אבל גם למקרי בלת"מ יש פתרונות.

 

פתרונות למקרים בלתי מתואמים במהלך אירועים

למשל, אם גנרטור מסוים החליט לשבוק חיים במהלך הפקת האופנה, יהיה כדאי להשתמש בגנרטור חירום. אגב, כנ"ל לגבי השכרת ציוד סאונד וציוד צילום, תמיד כדאי שיהיו פתרונות גיבוי למקרי חירום.

למשל, אם מוניטור מסוים מחליט שהוא לא משמיע יותר סאונד, יהיה כדאי להחזיק בצד מוניטור חירום ולהמשיך את החגיגה. כמובן שלא באמת אפשרי להחזיק בצד גיבוי עבור כל סוג של ציוד, ככה שההמלצה היא להחזיק בגיבוי של ציוד אשר נחשב רגיש יותר (כמו גנרטורים שנוטים לפעמים להתקלקל).

 

מה עוד כדאי לדעת לפני הקמת אירוע אופנה?

מעבר לכל מה שציינו כאן למעלה, אנחנו ממליצים לכם לבקר באתר של חברת מאסטר סייל, שם תוכלו לקבל רעיונות נוספים לגבי ציוד שמומלץ לשכור להפקות אופנה ואירועי אופנה. בסופו של דבר, אתם לא רוצים להיתפס לא מוכנים או ללא הציוד הנדרש. אנחנו מזמינים אתכם לתכנן את כל הפרטים מראש, גם אם הכי קטנים. בהצלחה!

 

דוגמנית

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים