נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להתלבש לעל האש

אירוע על האש הוא אחד האירועים היותר משמחים, חברתיים ומגבשים שיש. בהתאם לעובדה שאירוע על האש הוא לא רק אירוע קולינרי אלא גם אירוע חברתי, כולנו אוהבים להתלבש יפה, להרגיש בנוח ולקבל מחמאות. אולם באירוע על האש יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון, שבהחלט ישפיעו על איך להתלבש לעל האש. במאמר הבא הכנו עבורכם כמה טיפים חשובים בנושא.

גרילמן

על האש – אירוע עם טעם וריח

הסטייקים הונחו על הגריל, הנפנופים החלו והעשן נושא איתו את ריח הצלייה לכל עבר. נכון שמדובר בריח מגרה שמביא אותנו לשולחן, אבל אותו הריח נדבק לבגדים ומשאיר אותנו בחוויה ריחנית מעושנת למשך השעות שבאות אחריו.

בנוסף לריחות חשוב לזכור שעל האש נעשה בדרך כלל בשטח של פארק או חצר של בית. אפשר אמנם להצטייד בכסאות ולשבת בפינה המוצלת, אבל לרוב תמצאו את עצמכם מפנים אותם בשביל המבוגרים שהגיעו לאכול, ותשבו באיזור הדשא הסמוך מתחת לשמש הקופחת.

איך להתלבש לעל האש

הריחות וצורת הישיבה משפיעים באופן ישיר על איך להתלבש לעל האש. נכון שמתחשק ללבוש את המכנס המחויט החדש עם נעל העקב ההיא שהולכת איתו בול, והחולצה המכופתרת הצהובה שמבליטה יופי את בית החזה. אם אכן תתלבשו בצורה הזו, תבטיחו לעצמכם אירוע מסוייט הכולל זיעה, אי נוחות ורצון לחזור הביתה כמה שיותר מהר.

איך נמנעים מהמצב הזה? בואו נבין איך להתלבש לעל האש.

אז נתחיל ממה בטוח לא ללבוש: ג'ינסים יכבידו עליכם, בדים עבים יגרמו לכם להזיע, חצאיות קצרצרות הן לא אופציה – את לא רוצה לתרגל מגוון תנוחות שיבטיחו שאף אחד לא רואה את מה שלא צריך לראות.

נעליים – עקבים יגרמו לך להגיע בצעדים קטנים ומפוחדים אל איזור העל האש. נעליים שטוחות, לעומת זאת, יכולות להיות נוחות ולשמש אותך כראוי באירוע על האש.

מה כן ללבוש – בגדים "לוסים" שיאפשרו תנועתיות קלה במרחב ויעניקו אווירה משוחררת. התאימו את צבעי הבגדים – צהוב ימשוך ברחשים קטנטנים ומציקים, שחור ימשוך שמש ויגרום לאקסטרה הזעות. לבשו בגדים בהירים שיתאימו לעונה.

אז איך להתלבש לעל האש? שימו במקום הראשון את הנוחות שלכם, ורק אחר כך עברו להתאמת צבעים ונראות. העיקר הוא שתרגישו טוב עם עצמכם מכל הבחינות.

גריל גז מומלץ

התלבשת לעל האש? מעולה! עכשיו נשאר לארגן את האירוע. בשביל להבטיח אירוע מדהים עם בשר טעים ואווירה מהממת, צריך קודם כל לדאוג לגריל גז איכותי. היכנסו לאתר של חברת די אנד אס בע"מ, חלוצת ייבוא הגרילים בישראל ובחרו לעצמכם את גריל הגז המושלם. עם ניסיון של מעל 25 שנה, מבטיחה חברת די אנס אס בע"מ שפע של מוצרי גריל שיתאימו לכל אחד ואחת מכם.

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים