נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים ונעליים, ארונות עד לתקרה, חולצות תלויות מסודרות לפי צבע ואין סוף מקום אחסון. חדרי הארונות הם המהות של יוקרה, לוקסוס, עושר ואושר- הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על תכנון חדר ארונות.

 

למי מתאים חדר ארונות?

חדרי ארונות לרוב מזוהים עם בגדים לנשים– גם בגלל הסטיגמה שלנשים יש יותר בגדים ונעליים וגם בגלל ארונות הסלבס והאייקונים מסרטי האופנה שבהם רואים את כוכבת הסרט נכנסת לחדר ארונות מלא בבגדים שתפורים למידותיה. בסרטים כמו סקס והעיר הגדולה ואפילו בתוכנית גוסיפ גירל מוצגים חדרי ארונות חלומיים שמרוצפים בפניניי וינטג׳, בגדי מעצבים ופריטי אופנה מיוחדים- למרות האופנה המפוצצת שרואים בסרטים חדרי הארונות מתאימים לכולם, לכל אחד ולכל אחת גם לבעלי המלתחות הכי פשוטות.

בגדי נשים

למה צריך חדר ארונות?

חדרי ארונות הם לא רק פריווילגיה שנראית טוב- החדרים הם פרקטיים, יעילים לסידור ואחסון, מקלים על שגרת הבוקר וכמובן מציגים לראווה את כל הבגדים שלכם.

  1. פרקטיים- הפרקטיות של חדרי הארונות נמצאת בעיקר בנגישות הנוחה לכל דבר- בגלל שחדר הארונות פורס את הכל בצורת מסדרון כל החפצים ופריטי הלבוש נמצאים במקום נגיש ונוח להגעה והשבה.
  2. יעילים מבחינה ארגונית- חדרי הארונות נוחים לסידור בגלל שהכל מוצג לראווה ומאפשר שמירה על סדר וארגון שלא הופכים בכל. פעם שמחפשים משהו בסוף הערימה.
  3. עוזרים בבוקר- חדרי ארונות מקלים באופן משמעותי על זמן ההתארגנות בבוקר, הבגדים נגישים ומוצגים בצורה שחוסכת התלבטויות ומציגה את כל האפשרויות, החדר עצמו נשאר מסודר בקלות וקל להיכנס ולקחת דברים במהירות.
  4. ראוותניים- חדרי הארונות הם דרך מצוינת להציג לראווה את כל הפריטים הכי שווים שלכם, בזכות המבנה של חדר הארונות אפשר לשים את הבגדים האהובים בפרונט ולהשתמש בהם לא רק ללבישה אלא גם לעיצוב ותצוגה.

 

איך מתכננים חדרי ארונות?

כדי לתכנן חדר ארונות כדאי להתייעץ עם מעצב פנים- את התוכניות ניתן להוסיף בשיפוץ לבית קיים או להטמיע כבר בתכנון הבית החדש. בתכנון תצטרכו לקבל החלטות בנוגע למראה הסופי, לשטח המוקצב לחדר הארונות, לפריטים שתאחסנו בכל חלק בחלל וגם להתאים אותו לתקציב שלכם. לפני שאתם פונים למעצב פנים חפשו השראה מחדרי ארונות אחרים, עברו בזריזות על המלתחה שלכם וקבלו תמונת מצב למה יש לכם ומה אתם צריכים.

 

לסיכום-

חדר הארונות הוא חלק חשוב בבית, היתרונות שלו הם רבים והוא תוספת מצויינת לכל שיפוץ או תכנון דירה. חדר ארונות מותאם יכול לעזור לכם בבקרים, הוא הופך את הבגדים לאלמנט עיצובי בבית והוא יכול לעזור לנו לשמור על סדר וארגון. אם אתם מחפשים להרגיש כמו בסרט אופנה- צאו לתכנן את חדר הארונות הבא שלכם.

לתכנן ארון

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים