נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך עושים את זה? המדריך המלא לתכנון מסיבת רווקות

תכנון של מסיבת רווקות צריך להתבצע באופן מקיף תוך יישום של כל מיני דברים חיוניים שפשוט אי אפשר בלעדיהם. המדריך הנוכחי נכתב לאחר שמצאנו את עצמנו מארגנים מסיבת רווקות בינונית. החלטנו לצאת ולבדוק איך עושים את זה על הצד הטוב ביותר, כדי שנוכל לתקן בארגון המסיבה הבאה שלנו. אם גם אתם צפויים לארגן מסיבת רווקות בקרוב, כדאי שתישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים.

 

מי האנשים שעומדים בכלל מאחורי המדריך?

קוראים יקרים, אתם צריכים לדעת שהמדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. אם קראתם את פסקת הפתיחה, אתם וודאי יודעים כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שקיבלנו מידע ממקורות חיצוניים. המקורות הללו הם אנשים שארגנו בעבר מסיבת רווקות טובה. כזו שכולן יצאו ממנה בחוויה חיובית, כולל הכלה כמובן. ביקשנו לדעת איך עושים את זה שלב אחר שלב וקיבלנו מספר נקודות מסוימות שחייבות להיכלל בהליך הארגונים. כך שנותר לנו רק לסדר אותן לפי כמה שלבים. לאחר שעשינו זאת, פרסמנו את המדריך, כדי לאפשר לכולם לדעת איך עושים את זה.

 

איך עושים את זה? השלב ה – 1

אם חשבתם להתחיל מחיפוש מקום לחגוג בו, כדאי שתדעו שההפך הוא הנכון. אתם צריכים להתחיל מהסוף. כלומר, בשלב ה – 1 עליכם לערוך חיפוש אחר מארזים לכלה שכוללים מתנות שוות. ההמלצה של אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך היא לבחור בהלבשה תחתונה שתשמש את הכלה לאחר החתונה.

 

איך עושים את זה? השלב ה – 2

בשלב ה – 2 אתם צריכים להתחיל לחפש מתנות למסיבת רווקות עבור הבנות שמגיעות. מדובר במתנות קטנות כמו מארזי שוקולדים אישיים ואביזרים שיביאו לאווירה מרימה. הנה דוגמא לכמה אביזרים שאי אפשר לחגוג בלעדיהם:

  • קשים מעוצבים
  • כתרים
  • בגדי ים תואמים ועוד

 

איך עושים את זה? השלב ה – 3

בשלב ה – 3 אפשר לסגור את המקום. כן, כן, זה הזמן לצאת ולבדוק איזה מועדון, גג או וילה יוכלו לארח אתכם בתאריך שמתאים לכל האורחות של האירוע. ערכו בירור אודות כל מיני מקומות מומלצים שחוגגים בהם בדרך כלל מסיבת רווקות ותשריינו את התאריך המתאים.

 

איך עושים את זה? השלב ה – 4

השלב ה – 4 והאחרון כולל את ההזמנה של כל האורחות לאירוע. כעת, יש לנסח הזמנה שתכלול את התאריך, מקום האירוע ודברים שצריך להביא (חוץ ממצב רוח, את זה כולם כבר יודעים). עשו זאת ותוכלו להיות בטוחים שיישמתם את כל השלבים לארגון נכון של מסיבת רווקות.

 

עשיתם את זה – ארגנתם מסיבת רווקות!

עכשיו יש לכם את כל הכלים שיאפשרו לכם להרים מסיבת רווקות  ברמה גבוהה. כזו שתאפשר לכל הנוכחות באירוע להרגיש שהן במסיבה הכי מיוחדת שיש. אנו מאחלים לכם שתרימו מסיבה בלתי נשכחת ושתבצעו את השלבים בסדר הנכון.

בנות

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים