נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תשלימו את לוק החליפה

אירועים רבים במהלך החיים דורשים מאיתנו להיפרד זמנית מהג'ינס, החולצה הקצרה הפשוטה והכפכפים ולעלות על לבוש קצת יותר

מכובד ואלגנטי.

אירועים כמו השקות, ימי הולדת, חתונות, אירועי חברה ועוד הם רק חלק מהאירועים שאליהם תצטרכו לבוא בלבוש יפה ומשודרג, ורבים

מעדיפים לבחור בלוק החליפה לאירועים כאלו.

אבל לא תמיד זה מרגיש מספיק, ולפעמים לוק החליפה מרגיש לא שלם.

אז איך תשלימו את לוק החליפה? בואו ונבדוק ביחד במאמר הקרוב.

 

מכנסיים מחויטים וחולצה מכופתרת זה יפה – אבל מה עם נעליים?

לוק החליפה לא תמיד בנוי מחליפה שלמה של מכנסיים מחוייטים, חולצה מכופתרת, עניבה ובלייזר, ולפעמים לוק החליפה יפה גם עם מכנסיים מחויטים וחולצה מכופתרת בלבד. אבל בכל מקרה, בין אם בחרתם בלוק הראשון ובין אם בחרתם בלוק השני – מה שישלים אותם הוא הנעליים שתבחרו.

הנעליים צריכות להיות בקו אחד עם החליפה – עשויות מחומר איכותי כמו עור או לפחות סניקרס מעוצבות, ולא סתם נעל ספורט יום יומית. בנוסף, הצבע של הנעל צריך להתאים לצבעי החליפה כדי להשלים את לוק החליפה בצורה מושלמת.

 

איך תשלימו את לוק החליפה

חליפות קיימות בכל מיני סגנונות ולכן לוק החליפה יכול לבוא בכמה וכמה צורות, אולם לא משנה באיזו חליפה תבחרו בסופו של דבר, יש דבר נוסף שתצטרכו לשים אליו לב –זה השיער שלכם. אתם יכולים להיראות הכי טוב בעולם עם לוק החליפה שתבחרו, אבל בסופו של דבר כשמגיעים לאירועים מגיעים עם טוטאל לוק, ולא מספיק שתשקיעו רק בחליפה.

שימו לב לסגנון השיער שלכם – מתולתל? ארוך? קצוץ? בהתאם לסוג השיער תוכלו להתאים את התסרוקת לאירוע, וכן – אנחנו בהחלט מתכוונים לזה שתעמדו כמה דקות מול המראה ותסדרו אותו. חלק מכם יסתפק בהברשת השיער, חלק יקח עוד צעד קדימה וגם ימרח קרמים או ג'ל שיתנו לשיער צורה וחלק אפילו יגדיל ויקבע תור במספרה כדי לעצב את השיער. הכוונה היא בסופו של דבר שתרגישו עם עצמכם בנוח ותדעו שאתם מביאים איתכם לוק מהמם שיסובב אליכם את כל העיניים.

 

פפיון? עניבה? אפודה? פתרונות מעולים להשלמת לוק החליפה

אנשים מסויימים שלובשים חליפה מסתכלים במראה ומיד קובעים שמשהו חסר. לצורך כך, פפיון, עניבה או החלפת הבלייזר באפודה שתדגיש את החולצה המכופתרת יכולים לעשות את ההבדל ולהפוך את לוק החליפה שלכם להורס.

 

הוספה של פרח, סיכה, או בד בצבע – תמיד מוסיף

לוק החליפה יכול להיות שלם אפילו יותר עם הצמדה של סיכה לדש, פרח או בד בכיס החליפה. מדובר אמנם על תוספות קטנות אך לפעמים הפרטים הקטנים הם אלו שהופכים את הלוק למושלם, ואתם מוזמנים לנסות כל מיני אפשרויות מול המראה לפני שתצאו לאירוע הבא שלכם. תהנו!

חליפה מעוצבת

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים