נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מגונדרת ומאובזרת: כך תשלימי את הלוק עם תכשיטים

כל אחת יודעת שהדרך הטובה ביותר להקפיץ כל לוק היא באמצעות שימוש באקססוריז שונים. עובדה זו גרמה לנו לכתוב כמה מדריכים בעניין זה. במדריכים הקודמים הצגנו בפניכן איך תוכלו להשלים את הלוק עם נעליים מיוחדות, נעליים ומשקפי שמש. הפעם, יצאנו לבדוק איך תוכלו להשלים את הלוק עם תכשיטים. אנו מזמינות אתכן להישאר אתנו גם הפעם, כדי שתוכלו לדעת איך התכשיטים יגרמו לכן להיראות הכי טוב שיש.

 

 איך תוכלי לשדרג את המראה שלך ביום יום?

אם אתן רוצות לשדרג את המראה היום יומי שלכן, עליכן להשתמש באקססוריז עדינים למדי. כלומר, בטבעות, שרשראות וצמידים דקים ועדינים מכסף. מדובר בבחירה קלילה שתאפשר לכן ליהנות מתכשיטים שלא יכבידו עליכן ויאפשרו לכן להתנהל כרגיל במקום העבודה או בפגישות. ההמלצה היא להמעיט בכמות התכשיטים. כלומר, לא לענוד הרבה טבעות וצמידים. אפשר לשלב כמה שרשראות דקיקות יחד, אך לא מעבר לזה.

תכשיט

איך תוכלי לשדרג את המראה שלך ביציאה עם חברים?

בעת יציאה עם חברים לבר, בית קפה או הצגה אפשר להשקיע מעט יותר. ההמלצה היא לבחור בתכשיטים מזהב איכותי. כאן אפשר לבחור בתכשיטים מעט יותר כבדים וגסים שיאפשרו לכן להרגיש שכולם מסתכלים עליכם (במובן טוב, של השראה אופנתית כמובן). כך שאם יש לכן טבעות זהב מיוחדות, צמידים ושרשראות גסות יחסית, זו ההזדמנות לענוד אותן. הסיסמא במצב שכזה היא לבחור כמה שיותר בולט.

 

איך תוכלי לשדרג את המראה שלך ביציאה לאירוע?

אם את יוצאת לאירוע בקרוב עלייך להתאים תכשיטים קלילים למדי. כן, אלו בהחלט יכולים להיות אותם תכשיטים שהשתמשת בהם ליום יום, רק שהפעם, ניתן לשלב מהם והרבה. שכן, במהלך האירוע את לא צריכה לעבוד על מחשב או להחזיק טלפון לזמן ממושך, כך שהתכשיטים לא צפויים להפריע לך. ההמלצה היא לשלב בין תכשיטי זהב וכסף בהתאם לבגדים הנבחרים. אם תלכי עם מחשוף וי, כדאי לבחור בשרשראות ארוכות במיוחד. במידה ותבחרי במחשוף עגול, יש לבחור בשרשראות עגולות וקלילות.

תכשיט

מה חשוב לדעת טרם הרכישה של התכשיטים?

אם אין ברשותך תכשיטים שתואמים לסגנון שצוין לעיל, כדאי שתדעי שיש טיפ חשוב שעלייך להכיר בו טרם הרכישה. אנו ממליצות לערוך בירור מעמיק לפני שתצאו לקנות תכשיטי כסף וזהב. שכן, את צריכה להיות בטוחה כי מדובר בתכשיטים שעשויים מחומר איכותי ולא ממתכת שעליה יש ציפוי זהב. כדי שזה יקרה, עלייך לערוך בירור ברחבי הרשת ולשאול נשים איפה הן קונות תכשיטים איכותיים. את הבירור הזה ניתן לערוך בפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • פייסבוק
  • לשונית הביקורות של גוגל

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לך לדעת איך תוכלי להיות מגונדרת ומאובזרת. בשלב זה, יש בידייך את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לך רק ליישם ולהיראות במיטבך.

תכשיט

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים