נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בייסיק זה לא מילה גסה – הכירו את אופנת הבייסיק

אוהבים להתלבש בסטייל? הגעתם למקום הנכון. היום כולם כבר יודעים שהלוק הלא מתאמץ, בקו נקי ופשוט, הוא הסטייל החדש. לא צריך ללבוש בדים מיוחדים או גזרות מעניינות כדי להראות מיליון דולר. אנחנו פה בשביל ללמד אתכם איך עושים את זה נכון עם פרטי בייסיק. הכנו לכם כמה טיפים שישדרגו לכם א הלוק בקלילות ובנוחות מקסימלית.

 

בייסיק זה הסטייל החדש

בדים חלקים, נעימים ונוחים הפכו בשנים האחרונות לסמל הסטייל החדש. לוק שמורכב מפריטי בייסיק תמיד יישאר אופנתי ויתאים לשימוש יומיומי קבוע. שילוב נכון של פרטי לבוש ניטרליים עם נעליים, תיק או אקססורי מיוחדים, יעשו את העבודה לא פחות משמלה מעוצבת. לכל אחד מאתנו יש בארון הבגדים לפחות ערמה אחת של פרטי בייסיק, אנחנו  פה כדי ללמד איך לובשים אותם נכון.

 

קלאס באפס מאמץ

"סטייל לא מתאמץ" זו המחמאה הטובה שיותר שנוכל לקבל על ההופעה שלנו. כשאנחנו מתארגנים בבוקר לקראת עבודה, בערב לקראת אירוע או סתם יציאה עם חברים, אנחנו רוצים להראות טוב. לפעמים הטוב הזה יכול להיות כל כך פשוט, שזה מפתיע. נסו לשלב פרטי בייסיק שמחמיאים לגוף עם סניקרס יפות, תיק צבעוני ותכשיטים עדינים, ולא תאמינו כמה קלאס ישתקף אליכם במראה.

 

תורת הצבעים

אנחנו מאוד אוהבים להרכיב לוקים מפרטי בייסיק, אבל גם פה יש כללים שכדאי ללמוד. תורת הצבעים היא הבסיס לאופנה נכונה וקלאסית. אם בחרתם מכנס שחור, אל תחשבו לשלב אותו עם חולצה צבעונית, כמו ירוק או אדום. שחור הוא אמנם צבע ניטרלי, אבל לא משתלב עם כל צבע. אנחנו ממליצים לשלב אותו עם הצבעים: לבן, אפור, בז', והשילוב הטוב ביותר עם שחור – שחור.

 

מגדול ועד קטן

אופנת הבייסיק, מעבר ליופי ולאופנה, היא אופנה שכיף וקל לקנות, ומתאימה לכל גיל. מחליפות גן לילדים, ועד חולצות בכל הצבעים והגזרות לבוגרים. באתר המושלם של basiconline.co.il תוכלו למצוא פרטי לבוש אופנתיים ומחמיאים לכל אחד מבני המשפחה. מחכות לכם קולקציות מושלמות לילדים, ילדות, נשים וגברים, מבחר של בגדי ספורט מחטבים ועוד הפתעות ששווה לבדוק.

קומבינציה

חולצה אחת לשימושים רבים. פרטי בייסיק יכולים להתאים להופעות שונות ולאירועים שונים. חולצת בייסיק שחורה או לבנה, לדוגמה, תוכל להתאים לים, לעבודה ולבילוי לילי. הפריטים המשלימים הם אלה שישנו את ההופעה הכללית. במקום להחליף 3 שמלות, תוכלו רק להחליף או להוסיף תיק, תכשיט, צעיף או נעל ואתם מסודרים.

 

לסיכום

אופנת בייסיק היא הבסיס לכל הופעה שווה. את פרטי הבייסיק תוכלו לשלב עם פרטי בייסיק אחרים או עם פריט לבוש שיקפיץ את ההופעה. לכל מקום ולכל שעה ביום, בייסיק הוא התשובה הנכונה. אם אתם רוצים להראות טוב, לכו על הלוק הבסיסי, קשה לטעות בו. תהיו אמיצים, תהיו פשוטים, ותיראו פשוט מהממים J

גבר ואישה

 

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים