נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

החלקה אורגנית – האם זה אופנתי

החלקה אורגנית הפכה להיות שם דבר בשנים האחרונות. מדובר במושג מעולם הספרות שאין איש או אישה שלא שמעו עליה עד היום ובכל זאת, יש סוגיה סביב האופנתיות שלה. לא פעם אנחנו שומעים וויכוחים בין נשים שחלקן טוענות כי מדובר בעניין אופנתי ואחרות אומרות שזה עבר מזמן מהאופנה. יצאנו לבדוק את הפרטים באופן מעמיק כדי לקבל מסקנה ברורה בנושא, הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך סיוע מצד גורמים חיצוניים. שכן, אנחנו לבדנו לא נוכל לומר לכם אם החלקה אורגנית היא עניין אופנתי או לא. כדי שתהיה שקיפות אל מולכם, הקוראים, חשוב לנו לציין שהמדריך הנוכחי נכתב לאחר שכתבנו סקר בנושא ופרסמנו אותו במיקומים שונים ברחבי הרשת, למשל:

  • קבוצות פייסבוק של נשים
  • הפרופיל הפרטי שלנו באינסטגרם
  • פורומים כלליים של נשים וגברים

בכל הפלטפורמות הללו שאלנו את השאלה המתבקשת – האם החלקה אורגנית היא עניין אופנתי או לא? וביקשנו להגיב על שאלה זו בהרחבה  ככל הניתן.

 

התשובות מתחלקות ל – 2

ראוי לציין כי קיבלנו לא פחות מ- 124 תגובות על הסקר. היה רוב נשי שענה עליו ומיעוט גברי שנתן את דעתו בנושא. כולם ציינו את דעתם אודות החלקה אורגנית והקשר שלה לאופנה. נציין בפניכם כי לאחר שקראנו את כל התגובות באופן מעמיק, התברר לנו שיש 2 תשובות לשאלה המתבקשת. רוצים לדעת מהן? המשיכו לקרוא ותגלו.

 

תשובה מספר 1 – כן

התשובה ה- 1 היא כן. מרבית הנשים ציינו כי לדעתן החלקה אורגנית היא חלק בלתי נפרד מהאופנה. לדבריהן, מדובר בעניין אופנתי מבחינתן. שכן, כפי שהיום הולכים עם בגדים של שנות ה – 90, כך גם עושים החלקה. הן ציינו שההחלקה צפויה לעבור מן העולם בשלב מסוים. שכן, נשים רבות יחוו פתאום רצון לחזור אל השיער הטבעי שלהן. ראוי לציין כי אמנם זו הייתה התשובה שלהן, אך הממצאים בשטח מראים אחרת – נשים ממשיכות לנהור אל המספרות כדי לקבל החלקה שתאפשר להן ליהנות משיער יפה בכל יום מחדש.

 

תשובה מספר 2 – לא. זה עניין של טעם

רוב הגברים וכמה נשים ציינו שלדעתם החלקה היא לא חלק מהאופנה. היא פשוט עניין של טעם. כך שיש מי שיחליטו לבצע החלקה ללא קשר לאופנה הקיימת כיום. חשוב להוסיף ולומר כי האנשים שענו את התשובה הזו ציינו שהם לא החליקו את שיערם אף פעם.

 

כמה מילים לסיום

רגע לפני שהמדריך מסתיים, אנו רוצים להציג בפניכם את התחושות המעורבות שלנו בנושא. שכן, לא יצאנו עם תשובה ברורה לחלוטין ואיננו יודעים לומר לכם אם זה עניין אופנתי או לא. נסכם ונאמר שכל אחד רואה את ההחלקה האורגנית באופן אחר, מנקודת המבט שלו.

בלונדינית

 

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים