נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

החלקת קראטין – כל מה שצריך לדעת

החלקת קראטין הינה שם כוללני למספר פורמולות המשמשות בתחום עיצוב השיער להחלקה זמנית של השיער. לעומת החלקה יפנית החלקת קראטין תחזיק מעמד עד חודשיים ימים. החלקת קראטין עשויה להוות החלקה משקמת במקרים בהם נעשה נזק לשיער כתוצאה מהחלקה בלתי מקצועית או אגרסיבית מדי. במקרה זה שימוש בהחלקת קראטין עשוי למזער נזקים בעבודה חיצונית עדינה ללא השפעה על פנים השערה.

איך מתבצעת החלקת קראטין?

החלקת קראטין משתמשת בחוקי מכניזם של ציפוי השערה בשכבת קראטין עבה לקיבוע השיער לטווח הארוך. ככל שהשיער חלק יותר בבסיסו, השפעת הקראטין תימשך לאורך זמן. חשוב לוודא שהחלקת הקראטין אכן משתמשת בתכשיר מבוסס קראטין ולא בחלופות זולות העשויות לסכן את השיער.

החלקת קראטין - כל מה שצריך לדעת

החלקת קראטין – השלבים

אורך זמן פעילות ההחלקה עד שעה וחצי. להלן סדר שלבי ההחלקה:

  1. יש לחפוף ולשטוף את השיער היטב ולאחר מכן רצוי לייבש בפן.
  2. יש למרוח את חומר ההחלקה המכיל קראטין באופן הדרגתי על כל חלק בשיער לפי סדר. במידה ומדובר בשיער עבה במיוחד – יש להשתמש בכמות נוספת של קראטין בזמן המריחה.
  3. יש להמתין עם החומר במשך שעה שלמה כשהוא מרוח על השיער. בשעה זו על השיער להיות פזור לחלוטין. ניתן לסרק מעט את השיער ליצירת מראה חלק.
  4. יש לשטוף את השיער במים בלבד.
  5. כעת יש לייבש את השיער במחליק שיער או בפן.

 

החלקת קראטין – היתרונות

  • טיפול בקראטין נחשב להחלקת השיער הזולה ביותר מבין ההחלקות השונות. מחיר החלקת שיער בקראטין נע בין 900-1,500 ש"ח ביחס לעלות גבוהה יותר עבור כל סוג החלקה אחר.
  • קראטין הינו חלבון והשימוש בו מומלץ כטיפול משקם גם ללא צורך בהחלקה. הקראטין עשוי להחזיר לשיער ברק, לחות וחיוניות.
  • תוצאות טיפול החלקת קראטין הן הפיכות מה שמאפשר שינוי במקרה של חוסר שביעות רצון מהמראה החדש, מה שאין כן בהחלקה יפנית המחזיקה מעמד בטווח הארוך.
  • ניתן לצבוע את השיער לאחר החלקת קראטין. הקראטין מותאם גם לשיער שנצבע פעמים רבות באמצעים כימיים שונים.

החלקת יודיבה מומלצת עבור החלקת קראטין כיוון שהיא מאושרת על ידי משרד הבריאות וה-F.D.A. חומר ההחלקה של יודיבה מבוסס על חומצות אמינו שונות וידידותי למשתמש ולסביבתו.

 

האם מומלץ טיפול לבצע טיפול קראטין ביתי?

טיפול קראטין ביתי עשוי להיות תחליף בעלות נמוכה לטיפול המתבצע במכונים אולם חשוב לציין כי יש לרכוש מיומנות כדי לבצע אותו בצורה שלא תזיק לשיער. באינטרנט תוכלו למצוא מגוון מדריכים לביצוע החלקת קראטין ביתית. בכל מקרה של ספק התייעצו עם מומחים בתחום.

 

החלקת קראטין – ידידותית, משקמת, איכותית

החלקת קראטין ידועה ביתרונותיה כמשקמת, ידידותית לסביבה ואיכותית ביותר. יש לקחת בחשבון נתונים כמו עלות, בטיחות ותוצאות ניתנות לשינוי – מה שהופך את החלקת הקראטין לאפשרות מוצלחת במיוחד כדי להפוך שיער מתולתל או גלי – לחלק.

החלקת קראטין

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים