נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בחזרה לאופנה – הכול על טיפולים טבעיים לגבר

הגבר בעולם המודרני מתמודד עם לחצים אדירים. עליו להיות בעל מסור, אבא שתורם למעגל המשפחתי, לפרנס כך שלילדיו ולאשתו לא יחסר דבר, ולתפקד מדהים במיטה.

כל הדרישות הללו, יכולות בהחלט לגרום לתופעות של ירידה בתפקוד המיני, ובעיות פיזיות נוספות אשר הולכות והופכות שכיחות, גם בגילאים צעירים.

במאמר זה נפרט על טיפולים טבעיים לגבר, שיכולים לשפר את המצב.

 

התאמה אישית של טיפול תרופתי טבעי

טיפול תרופתי טבעי, הוא טיפול אשר עושה שימוש במרכיבים טבעיים ככל האפשר, בלי חומרים כימיים אשר יוצרו באופן מלאכותי במעברה. ישנו מגוון עצום של מוצרים אשר נמכרים בצורה זו, את חלקם אפשר למצוא בבית המרקחת, ואחרים אפשר לרכוש דרך האינטרנט באתרים כמו https://natural-viagra.co.il. חשוב מאוד להבין, שלעיתים קרובות טיפול תרופתי המבוסס על חומרים טבעיים לא יפעל באופן מידי. יש להעניק לגוף זמן להתרגל לשינויים אשר המוצר מחולל בו, מאחר והם מתרחשים בקצב טבעי של שינוי וצמיחה חדשה. נוסף על כך, לכל אדם יש גוף שונה ומיוחד, והטיפול הטבעי צריך להתאים לכך, ולשפר ספציפית את המנגנונים הפיזיולוגיים וחסרי התזונה האישיים של הלקוח. מומלץ להתייעץ עם רופא המשפחה לפני נטילת טיפול תרופתי טבעי, כדי לוודא שאין התנגשות עם תרופות וטיפולים אחרים אותם אתם נוטלים.

 

שימוש בתרגול טנטרה ומיינדפולנס

הרבה פעמים, הבעיות מהן סובל הגבר אינן קשורות לגוף, אלא אל הנפש שלו. רמת הלחצים הגבוהה בחיי היום יום, התחושה שכל הזמן יש המון דברים שלא הספקת לעשות, הרצון לספק גם את הבוסים בעבודה וגם את המשפחה, כל אלו מספיקים כדי לפגוע בתפקוד המיני של כל גבר, אשר לא יכול להגיע למצב של רגיעה והנאה. כדי להתמודד עם המצב, כדאי מאוד לשקול תרגול של מדיטציה בשיטת מיינדפולנס. בשיטה זו, הגבר למעשה לומד להפריד בין המצב הנוכחי לבין הדאגות שלו מהעתיד. הוא הופך להיות יותר ממוקד בהווה, ובתחושות שהוא מרגיש בכל רגע נתון. כתוצאה מכך, גם התפקוד המיני שלו משתפר, והוא הופך להיות מאהב מתחשב ורגיש בהרבה. כדאי מאוד לשקול גם שימוש בתרגול טנטרה, מערכת שלמה של תרגילים אשר נועדו לשפר את התפקוד המיני, ולהגביר את האנרגיה של הגבר בין הסדינים.

 

שינוי הרגלים ותזונה טבעית

מערכת המין היא אינה מערכת המנותקת משאר הגוף. לכל בעיה ומחלה יש השפעה גם על מערכת המין. לכן, שינוי ההרגלים שלנו יכול לחולל מהפכה בתפקוד המיני. גבר אשר אינו מקבל מספיק שעות שינה, או שהתזונה שלו אינה בריאה, חייב לנסות לשנות זאת. שלבו בתזונה היומית שלכם כמות גדולה של מזון לא מעובד, והפחיתו בצריכת סוכר וקמח לבן. תוכלו לבחור לצרוך כמות גדולה של בשרים, או של פירות וירקות, אך הקפידו שהתזונה תהיה טבעית ככל האפשר.

 

איש מדוכא

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים