נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכיני גופך לקיץ – גזרות הבגד ים שמתאימות לכל אחת

הקיץ כבר כאן וכל אחד מוצאת את עצמה מחפשת את בגד הים שמתאים לה ביותר. כדי שתוכלי השנה למצוא את בגד הים המושלם, זה שיתאים לך מבחינת הגזרה, הצבע והעיצוב, את צריכה לקרוא את המדריך הנוכחי שנכתב תוך ליווי מטעם גורמים מוסמכים בתחום. הישארי איתנו ותדעי שתצאי בקרוב מאוד עם בגד ים מושלם.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב תוך סיוע מצד גורמים חיצוניים שחיים את תחום בגדי הים באופן יום יומי (יותר מאתנו כמובן). לכן, פנינו אל משפיעניות רשת בהודעות פרטיות. ציינו שאנחנו כותבות מדריך בנושא וביקשנו את עזרתן. ראוי לציין שהפעם פנינו אל בנות בגזרות שונות כדי שנוכל להתאים את המדריך הנוכחי לכל אישה באשר היא. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שלקחו חלק וסייעו לנו לכתוב את המדריך המושלם לבחירת גזרות בגדי הים שמתאימות באמת לכל אחת.

 

בגד ים מספר 1 שמתאים לכל אחת  – בגד ים מחטב

אם יש בגד ים אחד שאין ספק שהוא מתאים לכל גוף באשר הוא זה בגד הים המחטב. הוא פשוט נראה טוב על כל אחת. מדובר בבגד ים שמאפשר לכל אחת להיראות מידה אחת פחות ממה שהיא תוך רגע. מדובר באמת בקסם שמעלים את כל האזורים שאנחנו, הנשים, לפעמים לא רוצות שייראו בציבור.

 

בגד ים מספר 2 שמתאים לכל אחת – בגד ים שלם

כל משפיעניות הרשת שסייעו לנו לכתוב את המדריך הנוכחי ציינו בפנינו שבגד ים שלם נראה טוב על כל אישה, ולא משנה איזה מבנה גוף יש לה, איזה צבע שיער או עור. כדי להוכיח לנו את העובדה שהציבו בפנינו, הן הציגו לנו תמונות של נשים אקראיות שעוקבות אחריהן. אנו מוכרחות לציין שאכן מדובר בנשים שרואים בבירור שיש להן מידות שונות לגמרי אחת מהשנייה ועדיין, אותו הדגם של בגד הים נראה טוב על כולן. כדי להמחיש לכן באילו מידות מדובר, נציין שאלו המידות פחות או יותר:

  • M
  • XXL
  • XS

בגד ים מספר 3 שמתאים לכל אחת

בגד הים השלישי שמתאים לכל אחת זה בגד ים סטרפלס. הוא פשוט נראה טוב על כל אחת, בכל מידה. אם לא די בכך, כל אחת יכולה להתאים את הדגם הנבחר למבנה הגוף שלה. כך שאם יש מישהי שמרגישה צורך בהוספה של קאפים, היא יכולה לקנות סטרפלס עם קאפ. במידה ואין צורך בקאפ, אפשר לקנות בגד ים סטרפלס ללא ריפוד כלל.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שיאפשר לכל אחת, בכל מידה, להכין את הגוף שלה לקראת הקיץ. אנו מאחלות לכן שתבחרו את בגד הים שיאפשר לכן להרגיש הכי טוב עם עצמכן. שיהיה קיץ נעים!

בגד ים

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים