נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את ארגון ארט אוף ווישס

בוודאי נתקלתם בחייכם, בין אם בסרט או סדרה ובין אם ממש בשיחה אמיתית, בשאלה "אם הייתם יודעים מתי תמותו, מה הייתה המשאלה האחרונה שלכם?". ובאמת, לרבים מאיתנו ישנם לא מעט חלומות ומטרות שהיינו רוצים להגשים לפני שקיומנו על פני האדמה יסתיים. עבור ילדים רבים, מדובר בשאלה אמיתית וכואבת – משום שהם חולים במחלות מסכנות חיים.

ישנם לא מעט ארגונים ופילנתרופים שמקדישים ממרצם, זמנם וכספם להגשמת חלומות עבור ילדים חולים. אחד הארגונים הכי בולטים בעולם בתחום, נכון לסוף שנת 2022, הוא ארגון ארט אוף ווישס של הפילנתרופית הישראלית המפורסמת – בתיה עופר. בטקסט שלפניכם נכיר לכם את הארגון ואת המייסדת שלו.

 

כיצד ארגון ארט אוף ווישס תורם לקהילה

מייסדת ארט אוף ווישס, בתיה עופר, מזכירה שוב ושוב את מטרתו הראשית של הארגון – גיוס כספים להגשמת משאלות של ילדים חולים. הארגון עובד בשיתוף עם המקבילה הבריטית שלארגון 'משאלת לב' (Make a Wish UK), ומספק לו כספים לצורך מימוש מטרתו החשובה.

נכון לרבעון השלישי של 2022, ארט אוף ווישס גייסו יותר מ-9 מיליון ליש"ט. הכסף הזה, שגויס כולו דרך מכירות פומביות של מיטב אומני העולם, סייע להגשמת משאלות של יותר מ-3,000 ילדים. מדובר בתרומה עצומה לקהילה, ויעידו על כך הילדים החולים, וכמובן משפחותיהם.

 

הכירו את ארגון ארט אוף ווישס (Art of Wishes)

ארגון ארט אוף ווישס (Art of Wishes) הוקם בשנת 2017 על ידי בתיה עופר, על מנת לסייע בגיוס כספים לארגון "מייק א וויש" (Make a Wish) הבריטי. ארט אוף ווישס עורך בכל כמה זמן מכירה פומבית של יצירות אומנות, כשהכסף נתרם כולו לטובת הגשמת משאלות לילדים חולים.

אחד האירועים הכי גדולים של הארגון התקיים בשנת 2021 במוזיאון להיסטוריה של הטבע בלונדון (The Natural History Museum). האירוע, שהיה אחד מאירועי הצדקה הגדולים הראשונים שהתקיימו אחרי התפרצות מגפת הקורונה.

באירוע נמכרו יצירות של כמה מהשמות הבולטים כיום בעולם האומנות – ג'סי סאוויל לדוגמא, לצד פריטים אייקונים כמו חליפת המירוץ של לואיס המילטון (אלוף הפורמולה 1 באותה השנה, ואחד הגדולים בהיסטוריה).

 

סיכום

לסיכום, ארט אוף ווישס מצדיק את שמו הטוב הודות לכך שבתיה עופר ושאר אנשי ונשות הארגון גייסו עד היום יותר מ-9 מיליון פאונד עבור הגשמת משאלות של יותר מ-3,300 ילדים חולים. העובדה שכמעט כל גיוס הכספים נעשה על ידי מכירות פומביות של יצירות אומנות תורם אף לחיזוק עולם האומנות והרוח, שספג מכה קשה במגיפת הקורונה.

אין ספק שטוב ליבה של בתיה עופר, והנכונות של האליטה הכלכלית של בריטניה לפתוח את הלב ואת הכיס – שינו את חייהם של אלפי ילדים חולים ובני משפחותיהם. כעת אתם יכולים להביון מדוע מייסדת הארגון, בתיה עופר, נתפסת כיום כאחת הפילנתרופיות הישראליות הבולטות בשנים האחרונות.

שעון ומטבעות

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים