נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את סוגי החולצות האופנתיות ביותר לקיץ

ימים שטופים שמש, חופש וארטיקים לרוב אין כמו הקיץ.

ואז מגיעה הדילמה הקולקטיבית שלנו, מה ללבוש? כי פתאום נזכרים שאלו ימים בהם מזיעים ושיש בדים שממש לא מומלץ להתקרב אליהם בימים החמים של

השנה. 

הלוקש שלכם בקיץ צריך להיות קליל נעים ולא מורכב לכן חולצות אופנתיות לקיץ זה בדיוק מה שאתם צריכים בארון הבגדים שלכם.

הכירו את סוגי חולצות הקיץ הכי אופנתיות שיש.

 

חולצות טי שירט

נתחיל אפוא עם הקלאסיק הבטוח והמנצח. חולצות לנשים כמו טי שירט פשוט יכולות להיות מחמיאות. חולצת טי לנשים עם צווארון V או צווארון עגול שתיהן הבחירות האהובות על הנשים. חולצת הטי בעיצוב צווארון V נראית מאוד יוקרתית ונותנת מראה נעים. חולצת טי לבנה היא הבחירה הטובה ביותר למזג אוויר לח. כמו כן, הצווארון העגול תמיד נוח ומתאים לכל צורת גוף. חולצות טריקו מהבד הנכון שנושמות ומאווררות יהפכו את הקיץ שלכם לשיקי ואוורירי.

 

חולצות אופי

חולצת עם צווארון גבוה נראית נהדר עם ג'ינס וג'וגרים. ניתן  ללבוש אותן לכל מפגש מזדמן עם החברים והמשפחה. זה גם בחירה מצוינת לימים שמתחשק להראות טיפה יותר קלאסי. טי שירט במידות גדולות גם הם ממש נהיו למגמה, הדפסים וצבעים נועזים בשילוב מידות גדולות שאפשר לקרוא כבר לחולצה טוניקה הם להיט קיצי. בחירה מושלמת ליום יום שכן היא מעניקה מראה משוחרר ונוח זה משתלב טוב עם  מכנסיים קצרים ומתאים  לנשים בכל מתרס המידות.

 

חולצות פשתן

ישנם סוגים שונים של חולצות לקיץ, אבל פשתן הוא התשובה הקלה לכל הצרות שלכם במזג אוויר חם. זה קליל, זה אוורירי וזה נותן את ההזדמנות להתנסות עם כמה גווני פסטל שבדרך כלל אנחנו לא מכירים ככה ביום יום. שום דבר לא אומר קיץ כמו חולצת פשתן אוורירי ונושם. הולך טוב עם ג'ינס או עם מכנסיים קצרים. אפשר להיות אמיצים בצבעים והגזרות לרוב הן קלאסיות ונעימות. יושבות יפה על הגוף וצועקות חופש כמו שתמיד רציתם.

 

חולצות מגלות

בקיץ אין חוקים ולנועזים ונועזות שם זה בשבילכם. חולצות שמשחקות עם בדי רשת תחרות שילוב מעניין של גלוי ומוסתר הן גם נוחות וכיפיות בקיץ ובחום וגם מביאות בשורה שאי אפשר להתעלם ממנה. ליציאות ואירועים מעבר להליכה זרירה לסופר חולצות המשלבות גם ריקמות ושרוולים מסוגים שונים הם כל האופנה רק בלי המשקל הכבד והחם.

 

בונוס – משהו גם לגבר

מצרך הקיץ הזוהר הזה תמיד נראה טוב, ובזכות תחיית האופנה הנוכחית של שנות החמישים, הוא גם ממש בטרנד כרגע. החלק הקובני מתייחס לצווארון הפתוח של החולצה, מה שהופך אותה לאידיאלית להנחת קצת אוויר על החזה.כלל הזהב, כמו תמיד עם שרוולים קצרים הוא להתאים אותם לזרוע ניתן למצוא את חולצות הקיץ האלה במגוון עצום של צבעים ודוגמאות

אישה בלונדינית

 

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים