נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השעונים הכי יקרים בעולם

בעלך חוגג יום הולדת 50 בקרוב ואת לא לגמרי יודעת מה לקנות לו? אם כך, אין ספק שאופציה כמו שעון יד יוקרתי ויפה תוכל לעשות את העבודה, אז למה שלא תבחרי את האפשרות הזאת לעומק כבר עכשיו.

איך לבחור שעון יוקרה?

חשוב שתדעי, אם את חושבת ברצינות על האופציה של שעון לבעלך, שמדובר למעשה על תחום שבו השמיים הם הגבול. זה אומר שאם תתחילי לראות קטלוגים של שעוני יד לגבר תגלי שהמבחר מאוד מגוון ולא תמיד זה יקל על בחירתך. מצד שני, איך תוכלי לבחור שעון יד יפה אם את לא לגמרי מכירה את התחום הזה? לכן אנחנו מציעים לך תחילה להחליט האם את רוצה לקנות שעון של רולקס? או אולי של חברה כמו ברייטלינג? ישנן לא מעט חברות מובילות בתחום הזה ולכן, אם תדעי מראש האם יש לבעלך העדפה מבחינת החברה המייצרת, זה יסייע לך בבחירה.

שעון יד

כמה באמת כדאי לך להשקיע?

קשה לדבר על שעוני יוקרה יפים ואיכותיים ולא להזכיר את העלות, שכן כבר מעצם המונח "שעוני יוקרה", טבעי שמדובר יהיה על משהו שאינו זול. עם זאת, כדאי שתדעי שגם בתחום הזה, כמו בהרבה מאוד תחומים אחרים, את יכולה למצוא מגוון רחב של אפשרויות. נסי לחשוב, לדוגמא, האם את באמת רוצה לקנות לבעלך את השעון הכי חדיש שיש? או שאולי את יכולה לבחור דווקא דגם משנה שעברה או מלפני שנתיים? עוד נתון שיעזור לך לבחור את השעון, זה אם תחליטי מראש כמה את מוכנה לשלם. אומנם זה נכון שיש היום שעוני יוקרה מקסימים במחירים מופקעים, אך מצד שני, יש אפשרות גם למצוא שעוני יוקרה קצת יותר זולים. כדי להצליח לבחור בקלות ולא להתמהמה או להסתבך יתר על המידה, מאוד מומלץ להחליט מראש מהו הסכום שאותו את לא מוכנה לעבור.

האם כדאי לקנות שעון יד שנייה?

חשוב לדעת שבתחום של שעוני היוקרה ישנה גם אופציה לקנות שעון מיד שנייה. עם זאת, במידה ומדובר על מתנה ליום הולדת חמישים ובמידה ואת יודעת שבעלך ישמח ממתנה כזאת, אין ספק שעדיף יהיה לקנות שעון חדש. כעת כל מה שנותר לך לבחור זה את החנות שאליה תפני, וכדאי שתדעי: יש מגוון רחב של אפשרויות בתחום הזה. ממש כפי שלא היית בוחרת לך ככה סתם חברת שליחויות בת"א אלא היית מנסה להבין מראש איזה שירות מחכה לך במקום, כך כדאי גם לעשות לגבי חנות השעונים. את עומדת להוציא סכום כסף לא מבוטל ולכן, אם את יכולה לבחור מראש חנות שבה חלק מהחוויה זה השירות הנהדר, אז מה פתאום שתוותרי על כך? נסי לקרוא חוות דעת שונות ובהתאם לכך להחליט היכן תרצי לבצע את הרכישה.

המלצה: מוסכם – להתגרש תוך שמירה על כבוד: https://muskam.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים