נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חימר? לשיער? 2 שימושים לחימר לשיער

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על החימר לשיער שהפך להיות להיט. הוא החליף את השימוש בג'ל, ווקס וקרמים שונים ונדמה שרבים בוחרים בו מסיבות שונות. יצאנו לבדוק למה כולם בוחרים דווקא בחימר ומהם השימושים שהם עושים בו. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את 2 השימושים העיקריים לחימר לשיער, אתם צריכים לדעת מי הם האנשים שעזרו לנו להגיע למידע בכלל. שכן, אין לנו שמץ בכל הנוגע לנושא זה. קיבלנו את כל הפרטים המקיפים לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק ובפורומים שעוסקים בעיצוב השיער.

ציינו כמובן שאנו כותבים מדריך בנושא חימר לשיער וביקשנו לקבל מידע אודות השימושים בו. להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 500 תגובות סך הכל וגילינו שיש 2 שימושים עיקריים שגורמים לרבים לבחור בחימר עבורם. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, יש לנו את כל המידע הדרוש והוא יועבר אל כל מי שמעוניינים בו.

 

השימוש ה – 1 לחימר לשיער

מסתבר שהשימוש הראשון והנפוץ ביותר של חימר לשיער נוגע לאפשרות סידור השיער בקלות וללא מאמץ. אלו שמשתמשים בחימר לשימוש זה אומרים שהם פשוט מניחים כמות מועטה של החימר על השיער ולאחר מכן, הם יכולים לעצב את השיער שלהם בדרך שבה הם מעוניינים. לדבריהם, ניתן לעצב עם החימר בעיצובים שונים ולשמור על המראה הטבעי של השיער.

 

השימוש ה – 2 לחימר לשיער

השימוש השני של החימר לשיער הוא כדי לשמור על שיערות סוררות. יש מי שקוראים להן "שמש" או שוונצים". מדובר באותן שיערות שיוצאות לא פעם מהקוקו והן מקנות מראה מבולגן. אלו שרוצים שהשיער שלהם ייראה מסודר ומוקפד, משתמשים בחימר לשיער כדי להצמיד את אותן שיערות אל הראש.

 

איך לבחור חימר לשיער?

בחירה של חימר לשיער צריכה להיעשות תוך בירור מקיף של הנושא. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שלקח להם הרבה זמן עד שהגיעו אל החימר שמתאים לשיער שלהם ולצרכים שלהם. לדבריהם, לכל חימר יש תכונות אחרות וריח שונה. כדי שתוכלו לדעת שאתם בוחרים בחימר שעונה על הצרכים שלכם, עליכם לשאול גולשים ברחבי הרשת את השאלות הבאות:

  • באיזה חימר אתם משתמשים?
  • האם הוא מתאים למצב X  (כאן אתם צריכים להסביר את הצורך שלכם)?
  • איפה ניתן להשיג את החימר

רק לאחר שיהיו לכם את כל התשובות, תוכלו לראות אם מדובר בחימר שמתאים לכם או שלא.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 2 השימושים העיקריים לחימר לשיער. כעת, כשיש לכם את המידע בנושא, נותר לכם רק למצוא חימר שמתאים לכם ולרכוש אותו. נאחל לכם שתבחרו נכון ותיראו במיטבכם לאחר הבחירה.

חימר שיער

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים