נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפולי מילוי קמטים – איך זה עובד בדיוק?

צניחת עור והופעת קמטים על העור הן חלק בלתי נפרד מתהליך ההתבגרות וההזדקנות שלנו אך שיותר ויותר אנשים מחפשים לעכב ולשנות מעט את התהליך ומבקשים להצעיר את עור הפנים שלהם בעזרת תהליכים שונים. אילו טיפולי מילוי קמטים יש ומה צריך לדעת עליהם?

 

איפה מטפלים במילוי קמטים

טיפולי מילוי הקמטים כמו הליכים רפואיים קוסמטיים אחרים הפכו להיות פופלאריים מאוד בשנים האחרונות ומרפאות רבות פותחות את האופציה לטיפול מסוג זה אצלן אך חשוב מאוד להקפיד על בחירה במקום מקצועי ומנוסה כך שתוכלו לסמוך על אנשי המקצוע שייתנו לכם את הטיפול המקצועי והאמין ביותר. מיי ארטלוק מציעה שירות מעולה שמעניק אבחון ובדיקות התאמה ואת ההליכים עצמם עושים במרפאות המתקדמות ביותר בארץ ובחו"ל.

 

למי מותר להזריק חומרים באזורי הפנים

לפני שמתחילים את התהליך חשוב להבין במדויק את הכללים ואת אופן ההתנהגות והטיפול עם מטופלים, על פי חוק לכל רופאה ורופא בישראל יש הרשאה להזריק חומרים קוסמטיים באזור הפנים, לצד זה קיימת חובה למתן הסבר של מהות התהליך וקבלת הסכמה בכתב מהמטופל או מטופלת. עם זאת ההמלצה הרווחת היא להשאיר את בלעדיות ההזרקות לרופאי עור ומנתחים פלסטיים כיוון שהם מכירים ובקיאים בכל פרט קטן בעצמות ושרירי הפנים.

 

מה ההבדל בין חומרי מילוי ובוטוקס?

חומרי המילוי משמשים כמו שמם למילוי הקמטים שנוצרו בפנים והם מחזירים את הנפח לאזורים בפנים שנפלו או איבדו מנפחם. דוגמא קלאסית לשימוש בחומרי מילוי היא עבור קמט שמתחיל בצידי האף ויורד לכיוון הפה – קמט זה נוצר מאובדן נפח של רקמת עור וצניחת עור הקשורה להתבגרות. חומר מילוי מתאים לשימוש עבור קמטים שאינם עמוקים מדי ונגרמו בעיקר מאובדן נפח עור.

 

בוטוקס

בשמו המקצועי בוטוליניום – אינו מחזיר נפח ולכן הביטוי השגור "שפתיים נפוחות מבוטוקס" הינו שגוי ואינו מתייחס בצורה מדויק לפעולה שנעשית על ידי הבוטוליניום כיוון שחומר זה גורם להחלשת פעילות שרירי הפנים הקטנים וכך הוא מאפשר החלקה או גיהוץ של קמטי הבעה. דוגגמא קלאסית לשימוש בבוטוקס היא עבר קמט הבעה העמוק שבין הגבות.

 

למה זה יקר?

בחלוקה גסה החומרים למילוי קמטים ורענון הפנים מתחלקים לשתי קבוצות עליהם הרחבנו – חומרי מילוי המכילים נגזרות של חומצה היאלורונית. ובוטוליניום טוקסין המכונה בשמו המסחרי – בוטוקס. חומרים אלו הינם יקרים והאיכות הגבוהה שלהם היא חיונית ולא כדאי להתפשר עליה עבור המחיר. הרווח של המרפאות והרופאים המזריקים אינו גדול ואינו מהווה מרכיב שאינו סביר בעלות ההזרקה.

 

לסיכום

קיימות דרכים שונות לטיפול בקמטים שמופיעים על העור בין אם תרצו לטפל בהם בעת הופעתם או שתרצו לטפל בהם שהם כבר עמוקים ונוכחים מאוד. גם בין חומרי המילוי והבוטוקס יש הבדל אך גם בין שיטות ההזרקה, אבחון והחלמה לאחר ההזרקה.

מילוי שפתיים

 

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים