נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 טרנדים של תכשיטי יהלומים ב-2023

תכשיטי יהלום הם תכשיטים קלאסיים שתמיד נמצאים באופנה, אך כמובן שגם את תכשיטי היהלום פוקדים טרנדים מסוגים שונים. רוצים לשמוע מה הטרנדים של תכשיטי יהלומים לשנת 2023? המשיכו לקרוא!

 

טבעות אירוסין משובצות ביותר מיהלום אחד

טבעת האירוסין הקלאסית שאנחנו מכירים לרוב תהיה עם יהלום אחד מרכזי ובולט. כיום טרנד פופולארי של טבעות אירוסין הוא טבעת שלצד היהלום המרכזי משובצים יהלומים נוספים בגדלים משתנים. אם אתם מתכננים להתארס בקרוב אולי תשקלו לרכוש עבור בת זוגתכם טבעת ייחודית עם מסםר יהלומים, שנותנת טוויסט למראה הקלאסי.

אם אתם מעוניינים להתסכל על דוגמאות באינטרנט אתם יכולים לגלוש באתרי תכשיטים המציעים מגוון טבעות אירוסין. היכנסו ל:https://newdiamond.co.il ותוכלו להתרשם ממגוון הטבעות שיש להם להציע, ואולי כך תמצאו את האחת.

 

התאמה אישית של תכשיטים

התאמה אישית של תכשיט הופכת אותו לעוד יותר מיוחד ופרסונלי. כיום רבים חורטים על התכשיטים שלהם שמות של אנשים קרובים, תאריכים חשובים או אפילו ציורים עם משמעות סנטימנטליים. אם אתם רוצים להתחדש בתכשיט חדש שיהיה לו ערך מוסף, תכשיט בהתאמה אישית עם חריטה הוא גם טרנדי וגם עונה לכם על הדרישה.

 

יהלומי מעבדה

לא בדיוק מדובר בטרנד, אלא בחידוש הקורה בכל עולם התכשיטנות. אם עדיין לא שמעתם על יהלומי מעבדה, מדובר ביהלומים הזהים ליהלומים טבעיים הנכרים מן האדמה אך הם מיוצרים בידי אדם במעבדה.

ליהלומי מעבדה יתרונות רבים וברורים ולכן הם תופסים תאוצה ואנשים רבים מעדיפים לרכוש אותם על פני יהלומים טבעיים.

על קצה המזלג, יהלום מעבדה הוא בחירה ירוקה יותר שמנצלת פחות משאבים וחוסכת עבודה קשה. כמו כן מדובר בחיקוי תהליך שלוקח בטבע אלפי שנים, והעובדה כי זמן העבודה מתקצר גם מוזילה משמעותית את המחיר והופכת אותו לבחירה פופולארית מאוד.

אנשים רבים שפנטזו על תכשיטי יהלום ונמנעו מהרכישה בגלל המחיר מסוגלים כעת להרשות לעצמם תכשיט יהלום חדש, במחיר מופחת.

 

תכשיטי יהלום לגברים

בשנת 2023 טרנד פופולארי מאוד הוא תכשיטי יהלום גם לגברים!

גם גברים יכולים להתפנק ולהתחדש בתכשיט יהלום חדש ומנצנץ ולהיראות טרנדיים מאי פעם!

כיום כבר לא נדיר למצוא גבר מתוכשט ברחוב וגבר מטופח זוהי לא מילה גסה, להיפך!

 

צמידי טניס עם יהלומים

צמידי טניס הם צמידים המשובצים לכל אורכם בהמון יהלומים קטנים. מדובר בתכשיט אלגנטי מאוד שמושך תשומת לב חיובית ונשים רבות אוהבות לענוד אותו באופן יומיומי או לאירועים מיוחדים. מדובר בתכשיט קלאסי שמעניק למראה הכולל טוויסט נוצץ וכיפי, ותהיי בטוחה שתקבלי עליו מחמאות רבות.

אם את מעוניינת בתכשיט חדש ואת לא בדיוק בטוחה מה את מחפשת, אולי תשקלי להסתכל על צמידי טניס ואולי תמצאי את עצמך מתאהבת בתכשיט הבא שלך!

תכשיטי יהלומים

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים