נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מחורף לקיץ – כך תתאימי את מוצרי האיפור שלך לקיץ הישראלי

הקיץ הישראלי הוא מתנה נפלאה לאוהבי קיץ, ומכל העולם מגיעים לישראל תיירי שמש. אבל עבור מי שחי יום-יום תחת השמש הקופחת, מומלץ לשמור על ערנות לגבי הנזקים שהשמש יכולה לגרום, בעיקר לעור שלנו. אז לכבוד הקיץ שהגיע, הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לך לשמור על עור הפנים ועל הבריאות, מבלי לוותר על הלוק.

 

קודם כל הבריאות

לפני שמתחילים לדבר על מוצרי איפור חשוב קודם כל לדאוג לעור הפנים שיהיה הבסיס הטוב ביותר שהוא יכול להיות. זכרו שעור פנים בריא הוא בדרך כלל חלק ונקי. כדי לשמור על בריאותו של עור הפנים חשוב לשים לב, קודם כל, להתנהגות שלנו בחודשי הקיץ. שמירה על הגוף מפני התייבשות חשוב שבעתיים בקיץ, החם והיבש.

לכן חשוב להקפיד מאוד בשתייה רבה מהרגיל של מים, זה ישפיע לטובה גם על ההרגשה שלכם וגם על מראה הפנים. בנוסף, כדאי להשתדל להמעיט ביציאה אל שמש ישירה: עמידה בצל, לבישת בגדים קלים וארוכים והקפדה על חבישת כובע בעל שוליים רחבים יעזרו יותר מכל קרם הגנה.

מוצרי איפור

לחות והגנה – זה הבסיס

מלבד הרוויה של הגוף על ידי שתיית מים, חשוב לדאוג גם ללחות של העור. בחודשי הקיץ כדאי לנסות לעבור מקרם לחות עשיר ללחות במרקם של ג'ל או של קרם נטול שומן – זו הדרך הנעימה ביותר לדאוג ללחות מבלי לגרום לעור להיות שמנוני.

כמו כן, חשוב מאוד לדאוג להגנה של העור מפני קרני השמש ולכן חשוב לשלב גם מרכיב של מקדם הגנה, אמין ומשמעותי. המודעות הרבה, לנזקי השמש הביאה אל המדפים הרבה מאוד אפשרויות של לחות משולבת בקרם הגנה. שילוב מוצרים כזה נוח במיוחד בחודשי הקיץ כאשר כל שכבה על העור מורגשת מאוד.

מוצרי איפור

איפור קל, שוב ושוב

השמש המסנוורת, האור הבהיר, האופנה, החום והלחות, מתאגדים וכמעט מכריחים אותך לבחור באיפור קל, גם במשקל וגם במראה. איפור פנים מלא, במהלך שעות היום בקיץ הישראלי, עלול להיות אתגר בלתי אפשרי. אבל אם את מוכנה לוותר על חלק מהשלבים, תוכלי לשלב כמה מוצרים נבחרים, להוסיף למראה הטבעי, שמתאים למזג האוויר.

בערכת איפור מותאמת לקיץ נמצא רק מעט מוצרים ולכן אפשר ורצוי להשקיע במוצרים איכותיים, נטולי שמן ועמידים במים. ואל תשכחי את תיק האיפור בבית כי בהחלט ייתכן שתרצי או תצטרכי לתקן, לשנות או להוסיף משהו, לאורך היום.

 

אחרון אך חשוב – ניקוי עור הפנים

נכון שבימי הקיץ הארוכים, אנחנו חוזרים הביתה לפעמים ומבט אחד במראה מוכיח את מה שידעת כבר קודם, האיפור שהיה על הפנים בבוקר, איננו. כאן יש לחלק מאיתנו נטייה לוותר על תהליך הסרת האיפור וזו טעות.

קודם כל מפני שהפיגמנטים הם רק חלק מהאיפור ומה שנשאר על העור עלול לסתום את הנקבוביות וגם משום שניקוי עור הפנים בסוף היום מוריד גם זיעה ולכלוך ומשאיר את הפנים נקיות ומוכנות לקרם לחות.

מוצרי איפור

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים