נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל החידושים בתחום השתלת שיער לנשים

על פי הנתונים כ 50% מהאוכלוסייה הנשית תסבול בשלב מסוים בחיים מדילול שיער אם מסיבות גנטיות שמקור התופעה נמצא במבנה השיער או מסיבות הורמונליות כמו הריונות, לידות,  שינויים חדים במשקל או טיפולים שונים. מה האופציות של השתלות נשים לשיער ומה התחדש בתחום?

 

השתלת שיער לנשים

השתלות שיער לפעמים נשמעות כמו עניין של גברים בעוד שלא מעט נשים סובלות משיער דליל ואף אובדן שיער, אלו נגרמים לעיתים מסיבות גנטיות או הורמונליות וגם תזונה לקויה, מחסור בוויטמנים, דיאטות ללא תמיכה רפואית וגם טיפולי שיער שונים כמו החלקה, סלסול ותכשירים כימיים ולכן השתלת שיער בטורקיה היא רלוונטית לנשים ולגברים.

 

מתי כדאי לנשים לבצע השתלת שיער

השתלת שיער אינה מתאימה לכל הנשים ולכן לפני ההחלטה על ביצוע התהליך יש לעבור בדיקת התאמה מקיפה אצל גורמים מוסמכים. ברוב המקרים נשים שיימצאו מתאימות לביצוע השתלה הן נשים שסובלות מתופעת דילול השיער בצורה משמעותית לאורך יותר משנה ובעיקר בקדמת הראש ושהחלק האחורי של הקרקפת הינו פורה ומלא.

 

איך עושים השתלת שיער לנשים

בדיוק באותן השיטות כמו של השתלות שיער לגברים ניתן לבצע בקרקפת של נשים, מדובר בהוצאת זקיקי שיער מהחלק הפורה של הראש שהוא לרוב החלק האחורי והחדרתם כיחידות לחלק המושתל שבו רוצות להשתיל עוד שיער. קיימות שתי שיטות מקובלות להשתלת השיער כאשר אחת מהן פופלרית יותר בקרב נשים כיוון שאין צורך לגלח עבורה את כל הראש.

 

טכניקת DHI – Direct Hair Implant

טכניקה זו הינה טכניקה חדשה יותר אשר בשונה מטכניקת FUE המקובלת יותר ומבוססת על הסרת זקיקי השערות יחד עם רצועות עור והשתלתם חזרה על ידי פתיחת ערוצים באזור המושתל, שיטת ה DHI מבוססת על שימוש במזרק טיטניום שנראה כמו עט והוא נקרא choi, עם עט זה ניתן להסיר את זקיקי השיער כשהאזור נמצא תחת הרדמה מקומית מהאזור התורם, שימורם בתמיסה מיוחדת המנקה ומשמרת אותם ולאחר מכן תבוצע השתלה ישירה ללא פתיחת ערוצים אלא החדרה של הזקיק אל העור בפעולה אחת.

 

עוד על ה – choi

קוטר העט הינו קטן יותר מהכלי הניתוחי שבו משתמשים בשיטת ה – FUE ולכן הוא מאפשר השתלה של זקיקי שיער בצפיפות גבוהה יותר, השימוש בעט מאפשר לבצע את ההשתלה ללא חיתוך של העור מה שמונע כאב, דימום וסיכון גדול יותר לצלקות או זיהומים. בנוסף בשיטה זו זקיקי השערות ממתינים מחוץ לגוף לזמן קצר יותר כך שהאיכות שלהם נשמרת יותר.

 

לסיכום

שיטת ה DHI מתאימה מאוד לנשים וכמובן גם לגברים אשר לא מעוניינים לגלח את כל הראש עבור התהליך, ההחלמה שלה מהירה יותר והתוצאות מרשימות. השיטה מתאימה להשתלה באזורים ספציפיים – מילוי של אזור מקריח או הגדלת צפיפות באזור של שיער דליל.

שיער ג'ינג'י

 

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים