נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שרציתם לדעת על הדפסה על חולצות

כמתנה או כחולצת בית ספר או חולצה לטיול שנתי ואפילו לחתונה. מה באמת אנשים יודעים על הדפסה על חולצות, מי מעצב חולצה כזו ומה בכלל צריך לדעת בנושא

 

לאילו מטרות עושים חולצות עם הדפסים

יש לא מעט סיבות להדפסה על חולצות, אלו חלק מהן –

  1. חולצת בית ספר
  2. חולצה לטיול שנתי של בתי ספר או משרדי עובדים
  3. חתונות
  4. ימי גיבוש של משרדים
  5. חולצות אחידות לעסקים
  6. כמתנה לאורחים באירועים מסוימים

 

עיצוב החולצה

יש לא מעט חנויות שכשתלכו אליהן המוכרים יוכלו להציג לכם במקום מספר עיצובים שונים לפי מה שתצטרכו שיהיה על החולצה המודפסת שלכם. אתם יכולים גם להיות מי שעיצב את החולצה ממש בעצמכם לפי כל רעיון שעולה לכם לראש. אם לחנות בה בחרתם להדפיס את החולצה אין את העיצוב שרציתם או משהו שתוכלו להתפשר עליו ואתם גם לא יודעים לעצב דברים בסגנון אתם יכולים לפנות למעצב גרפי שיוכל לעשות את זה עבורכם.

 

יש לי את העיצוב מה עכשיו?

אז אם לקחתם את העיצוב מהחנות בה אתם מדפיסים אתם מסודרים ועכשיו עליכם רק להמתין לקבלת החולצה המוכנה. אם את העיצוב של ההדפס אתם מביאים בעצמכם חשוב שתבדקו איך עליכם להביא את הקובץ של העיצוב לחנות ולפי ההנחיות של החנות להגיע אליהם עם הקובץ.

 

דברים שחשוב לבדוק עם החנות שתבצע לכם את ההדפסה

  • זמן האספקה של החולצות בהתאם לכמות וסוג העיצוב
  • סוג ההדפס
  • סוג החולצה
  • מחיר של החולצות (בעיקר אם יש כמה סוגים)
  • וודאו שיש צבעים שמתאימים לצרכים שלכם
  • וודאו שיש במלאי מספיק חולצות במידות של מי שיילבש את החולצה
  • וודאו שיש להם במלאי כמות חולצות מספיקה

 

סיבות לשוני במחירים לחולצות מודפסות

כשבוחרים לעשות הדפס על חולצה חשוב לשים לב לסוג הבד ממנו תהיה עשויה החולצה. כל בד מחיר אחר, יש בדים פשוטים שיעלו לכם פחות ויש בדים איכותיים יותר שיעלו לכם יותר. גם אופן ההדפסה עשוי לייקר או להוזיל את מחיר החולצה שתדפיסו עליה, יש הדפסים שידהו אחרי זמן מה והדפסים שיפלו מהחולצה אחרי תקופה.

יש סוגי הדפסים שיישארו לנצח בכל הכביסות שתעשו להם בזכות האיכות המעולה של ההדפסה שבחרתם. חשוב מאוד לבדוק באיזה דרך אתם מדפיסים על מנת לדעת שאתם לא מתפשרים על האיכות של החולצות.

 

לסיכום

אם יש לכם סיבה להדפסה על חולצה וודאו כי אתם משלמים מחיר שיהיה שווה ערך לאיכות החולצה וההדפס שתעשו עליה, בחרו את העיצוב שהכי מתאים לסיבה לשמה אתם עושים הדפסה על חולצות לפי הכמות והתקציב שלכם. היו חכמים וערכו השוואת מחירים והיו שלמים עם סוג העיצוב שעל החולצה שלכם, תתחדשו.

הדפסה על חולצות

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים