נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל סוגי בגדי הים במקום אחד!

האם ידעת שקיימים יותר משני סוגים של בגדי ים? כולנו שמענו על בגדי הים הקלאסים- השלם והביקיני, בואו לגלות על עוד המון סגנונות שונים של בגדי ים מדהימים!

 

אילו עוד סוגים קיימים?

מלבד לדגמים הביקיני הקלאסים או לבגדי הים השלמים והמוכרים קיימים סוגים רבים ומגוונים של בגדי ים. בכל הגזרות, בכל הסגנונות ובכל המבנים שתוכלו לדמיין.

בין בגדי הים השונים קיימות החליפות, מכנסוני הים, בגד ים חולצה ומכנס לנשים, ואפילו בגדי ים שונים לגברים חוץ מהמכנס הקלאסי. הרעיון מאחורי הגזרות המיוחדות הוא לתת לכל אחת להרגיש בנוח בים איך שנוח לה- בין אם בפעילות ספורטיבית או סתם בחוף.

בגד ים

מהי גזרת החולצה והמכנס?

בדומה לחליפות הגלישה שמזכירות את בגד הגוף מכנסוני הים וחולצות הביקיני הם סוג יותר מכסה של ביקיני או ״בגד ים שני חלקים״ שנראה כמו חולצה ומכנס בגזרתו.  המכנסונים והחולצה עשויים מחומר של בגד ים או לייקרה.

החולצות והמכנסונים נותנים כיסוי, מתאימים להגנה מהשמש, נוחים ועמידים יותר לפעילות ספורטיבית מכל סוג אחר ובעיקר הם מציעים עוד פתרון לבוש חוץ מבגדי הים הקלאסים.

 

למי מתאימים בגדי הים מסוג חולצה ומכנס?

בגדי הים בגזרת החולצה והמכנס מתאימים לכל אחת, מילדות קטנות ועד לנשים מבוגרות, לפעילות ספורטיבית לאלן שבאו להשתזף ולכל אחת שמחפשת משהו קצת אחר בשוק מלבד לבגדי הים הקלאסים.

המכנסונים נותנים מענה לטעמי צניעות, נוחות, ואפילו הגנה משפשפות בענפי ספורט כמו גלישה- לכן גזרת המכנס והחולצה מתאימה במיוחד לגולשות שמחפשות משהו שיגן עליהן מהשמש, משפשפות, מבגדי ים שבורחים באמצע הגל וגם יראה מצויין ואופנתי.

בגד ים

איפה ניתן למצוא את בגדי הים בסגנון החולצה והמכנס?

למרות שהסגנון היה בעבר יותר פופולרי בקרב בגדי ים לילדות ונערות, היום כמעט בכל חברת גלישה תוכלו למצוא בגד ים תחתון בגזרת מכנסונים ולאמץ לייקרה של גולשים כחולצה או טופ.

אם אתן מחפשות בגדי ים בסגנון המותאמים בדיוק לחוף שווה לכם להסתכל אצל סילקי פיט- מותג בגדי ים שבא לפרוץ מהגזרות המוכרות ולתת לכל אישה פתרון שיתן לה להרגיש בנוח בים ובבריכה. הרעיון מאחורי בגדי ים מגוונים הוא להציע פתרון לחוסר הנוחות של רבות מאיתנו סביב נושא בגדי הים- להציע גזרות שיתאימו כל אחת להעדפות שלה.

 

לסיכום-

אם עד היום הכרת רק את סוגי בגדי הים הקלאסים- הביקיני והבגד ים השלם היום כבר תוכלי לחפש אחר גזרות רבות נוספות בהתאם לאיך שאת אוהבת להתלבש לים. החליפות, בגדי הים בשני חלקים, הגזרות המכסות והפחות הן רק קמצוץ מבגדי הים שתוכלי למצוא אצל סילקי פיט. היתרונות של מכנסוני הים והחולצות הם רבים ומגוונים- הגנה מהשמש, צניעות ונוחות ספורטיבית. חולצה ומכנס גם בבגדי הים!

בגד ים

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים