נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה מתנות לגברים שיגרמו להם להרגיש מיוחדים

בדרך כלל קניית מתנות לנשים היא עסק יחסית פשוט, הן אוהבות כמעט הכל ובאופן כללי אפשר להגיד שרובן אוהבות מתנות.

עם זאת, קניית מתנות לגברים היא לא תמיד עסק קל, בדרך  – כלל מרגיש שאין מספיק אופציות, או שהבחור לא אומר מה הוא רוצה וכך זה הופך להיות עסק מאתגר.

היום קיימות אופציות רבות למתנות לגברים, שאתם רק צרכים להכיר. ריכזנו עבורכם כמה מהן.

הכירו את הגבר

ראשית, לפני שתחשבו על מתנות אפשרויות, כדאי שתכירו טוב את הבחור לו אתם רוצים לקנות את המתנה. חשבו, מה הוא אוהב, מה התחביבים שלו והאם יש משהו שהוא חשב לקנות בעצמו ותוכלו לקנות לו. כדאי גם לבדוק עם אנשים אחרים מה תכננו לקנות לו, בכדי שלא תקנו מתנה זהה או לחלופין תקנו מתנה שתוכל להשלים את המתנה שלו ולהוסיף לה. לאחר שתעשו זאת התמקדו בנושא המתנה, ראו כמה דוגמאות בהמשך.

הפרקטיות

ישנן מתנות שהן בעיקר שימושיות, פחות ליופי, או לפנאי, אלא פרקטיות ליום – יום. בין אלה תוכלו למצוא מתנות בכל מיני תחומים. למשל, ארנק, כלי עבודה לבית או לגינה, ציוד למנגל אם הבחור שלכם אוהב בשר, ציוד טיולים איכותי לשימוש בטבע, אם הוא חובב כושר גופני ישנו היצע רב של ערכות למכירה – חלקן כוללות גומיות, חלק משקולות, מזרן לבית ועוד. בנוסף, תוכלו להשקיע במוצרים יקרים יותר כמו טלוויזיה או מחשב תלוי בתקציב שתרצו.

 

בשביל הלוק והסטייל

אמנם בעבר היו מייחסים בעיקר לנשים את העיסוק באופנה ובטרנדים, אך כיום ישנם גברים שגם משקיעים בנראות ובלבוש שלהם. אם הגבר שלך הוא כזה, תוכלי למצוא שלל חנויות אופנה לגבר הכוללות בגדים ליום – יום, בגדי עבודה, חליפות, בגדי ים, נעליים ועוד. בין היתר תוכלי לרכוש עבורו אקססוריז שימושיים כמו משקפי שמש לגברים, שעונים, צעיפים וכובעים לעונת החורף, בושם טוב ועוד.

 

בתאבון

אם הבחור שלכם אוהב לבשל, או חובב אוכל טוב, תוכלו למצוא חנויות שמציעות מתנות שוות בתחום. בין היתר תוכלו לרכוש עבורו כלי מטבח מיוחדים, מכונות אוכל לבית, מזון ספציפי שהוא אוהב, או אפילו בילוי במסעדה טובה.

 

פנאי ובילויים

בתחום זה קיימות אופציות רבות והבחירה בעיקר תלויה במה שאותו בחור אוהב. במידה והוא איש של הופעות אפשר לקנות לו במתנה כרטיסים לאחת כזו, או לפסטיבל מיוחד. אם הוא איש של אקסטרים גם כאן יש אפשרויות בלי סוף, החל מבילוי בכדור פורח או החלקה על הקרח ועד לצניחה חופשית. הבילוי יכול להיות יותר סולידי, בחיק הטבע או בתצפית יפה ליד הבית עם פיקניק ויין טוב.

 

לסיכום

קניית מתנה לגבר היא כבר נושא יחסית פשוט בימינו. קיימות אופציות רבות החל מחוויות משותפות ועד למתנה פרקטית, הכל תלוי במה הגבר שלכם אוהב.

 

איש מחייך

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים