נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה יש לשים דגש לבחירת שמלת כלה מושלמת?

הגיע תורך וסוף סוף את מתחתנת. בתוך כל התכנונים נשאר גם עניין מהותי ביותר- שמלת הכלה שלך. הנה כל הסיבות שבגללן חשוב לבחור בשמלת הכלה המושלמת. 

 

הקדמה-

מי מאיתנו לא מצפה ליום החתונה שלה מאז שהייתה ילדה קטנה. הכל חייב להיות מושלם- העיצוב, האיפור, החתן, האולם, ההזמנות וכמובן הלוק שלך לאירוע. בתוך כל התכנונים אחד הדברים שיכולים לגרור אותך למטה היא בחירה לא נכונה של שמלת הכלה.

שמלת כלה לא נוחה או לא איכותית יכולה לגרור איתה שלל בעיות ותקלות באירוע עצמו. כך תחזי מראש את כל הבעיות ותבחרי את השמלה המושלמת.

 

איפה אפשר למצוא שמלה איכותית?

לפני שאספר לך על כל מה שעלול להשתבש ועל כל מה שאסור לעשות הנה מה שכן כדאי לעשות. כדאי לבחור בחנות איכותית לשמלות כלה כדי שלא תתקלי בכל המכשולים שעלולים לבוא עם שמלה לא איכותית. הסלון של לירון פרטוש מציע מגוון רחב של שמלות איכותיות מכל הסגנונונות ולכל הגדלים.

אם את כלה בהתהוות ומחפשת את המקום המושלם למצוא בו את השמלה המושלמת כדאי שתכירי את סלון לשמלות כלה – לירון פרטוש. החנות מציעה מגון ענק של שמלות, ייעוץ והתאמה אישית, ליווי צמוד וכמובן שמלות מדהימות ואיכותיות בשלל מחירים. כדי למצוא שמלה איכותית כדאי לחזות מראש את הבעיות.

 

מה יכול להשתבש?

ביום החתונה דברים רבים יכולים להשתבש, השמלה יכולה להיקרע מאיכות גרועה או מדריכה על שובל ארוך מידי, הנעליים יכולות לקצר את השמלה, התופרת יכולה להרוס את השמלה ועוד ועוד. האפשרויות הן אין סופיות אבל הנה כמה דברים שיצילו אותך מראש:

  1. שמלה איכותית- כדי לוודא שהשמלה לא תקרע או תהרס בקלות וודאי כי את בוחרת בשמלה איכותית. שמלה מבד איכותי ועם עבודת תפירה מוקפדת ואיכותית.
  2. אורך השמלה- רוב שמלות הכלה ידרשו שינויים קטנים והתאמות בהתאם למבנה הגוף ולגובה שלך, וודאי כי את עושה את התהליך נכון. קודם כל בחרי את העקבים לשמלה כדי שהתופרת תוכל לקצר את השמלה לאורך המושלם כשאת עם הנעליים.
  3. תזמון התיקונים- כלות רבות נוהגות להרזות או להתאמן לפני החתונה ואז השמלה נשארת מעט גדולה או לא מתאימה בכל המקומות. וודאי כי את שמה את השמלה אצל התופרת מספיק זמן לפני החתונה כדי להשאיר לך מרווח לטיפול בכל תקלה אבל לא יותר מידי זמן כדי שלא תשתני בין המדידות לבין החתונה עצמה.

 

לסיכום-

שמלת הכלה שלך היא אחד מהדברים הכי חשובים ביום החתונה. וודאי כי את בוחרת בשמלה איכותית ממעצבת טובה ושמרי על כל הדגשים שהזכרנו כדי לוודא שלא יהיו בעיות ביום הגדול. שמלה מושלמת תשדרג לך את היום ותחסוך לך לחץ בחתונה.

שמלות חתונה

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים