נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מגפי נשים לחורף – אופנה שלא נגמרת

אומנם זה לא מרגיש ככה אבל הגיע הזמן לפתוח את הארון ולהוציא את מגפיי החורף, הוא יגיע בקרוב וכדאי להיות מוכנות! זוג טוב של מגפיים הוא אחד הפריטים החשובים לחורף כי אין דבר מבאס יותר מגרביים

רטובות משלוליות או גשם שפוקד אותנו באמצע היום…

 

מגפיים או נעל אחרת?

ללא ספק שמגפיים! נעל אחרת כמו נעלי בובה, סניקרס, אוקספורד או כל סוג אחר יכולות להתאים לעונות המעבר אביב וסתיו ואפילו למי שלא רוצה לנעול סנדלים בקיץ, אבל מגפי חורף לנשים הן פריט חובה בארון!

 

איך בוחרים מגפיים?

בחירת המגפיים צריכה להיות בחירה מושכלת שמתחשבת בסגנון הלבוש שלך, השאלה האם את רוצה זוג אחד שיתאים להכול או מגוון רחב יותר, עקב או שטוח ועוד..

 

אופנה לא נגמרת

אכן המגפיים כמו כל הטרנדים הם אופנה שחוזרת על עצמה כל הזמן, מי שזוכרת את הטרנד של סוליית הטרקטור העבה והמסיבית משנות ה – 90 השנה היא חוזרת ובגדול, ועוד מגוון דוגמאות למגפיים שהיו באופנה וכל שנה חוזרות בצורה קצת אחרת.

 

איזה סוגי מגפיים יש ולמה הם מתאימים?

מגף גבוהה עד הברך 

מגף אופנתי במיוחד שתוכלי להשיג איתו מראה שיקי עם כל סגנון לבוש שתבחרי באותו הבוקר, מגף גבוהה מתאים למכנסיים צמודות כמו סקיני ג'ינס ובנוסף לחצאיות או שמלות עם גרביונים. על מנת לקבל מראה מחמיא עם מגף גבוהה מומלץ להתאים את גוון המגף למכנסיים שלא יהיו באותו צבע אבל גם לא צבעים מנוגדים, בגוונים משלימים. עם חצאיות או שמלות כדאי להשאיר רווח בין השמלה למגף, זאת אומרת שהשמלה לא תהיה ארוכה יותר מקו הברך.
מגף עד הברך מתאים למי שרוצה להחזיק יותר מזוג אחד בארון מכיוון שהוא משתלב עם הרבה פריטי לבוש אבל לא עם כולן לדוגמא לא משתלב עם מכנס אלגנטי.

 

מגפונים עד השוק 

מגפונים עד מעל הקרסול מתאימים לכולן! הם מחמיאים ומשתלבים מעולה עם כל פריטי וסגנונות הלבוש! עם מכנסיים בכל גזרה, שמלות, חצאיות, עם גרביון או ללא.
מגפונים מתאימים מאוד למי שרוצה להחזיק זוג אחד בארון ולשלב אותו עם הכול.

 

עקב או שטוח?

על השאלה הזאת את צריכה לענות בעצמך, קחי בחשבון את המרחקים שאת הולכת ביום שגרתי, מי שהולכת הרבה במהלך יום עבודה, התרוצצות עם ילדים, מסעות קניות ועוד מומלץ לקנות מגף שטוח ואף אורתופדי.
מגף עם עקב יכול לשוות מראה מהמם וסופר ארוך, כדאי לשקול קנייה של מגף עקב לאירועים מיוחדים ולא לשגרת היום יום.

 

נסכם?

כמו שאמרנו לפחות זוג מגפיים אחד הוא פריט חובה בארון שלך, תוכלו למצוא אחד שיתאימו להכול או להשתגע עם כמה סגננונות וצבעים. שיהיה חורף נעים לכולן!

 

נעל מעור

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים