נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה הוא התהליך של השתלת השיער?

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מתעניינים בתהליך של השתלת שיער. התהליך הזה הוא הליך רפואי לכל דבר, ובסופו נוכל גם אנחנו להיפטר מאחד הדברים המטרידים ביותר – הקרחת. עם זאת, ישנה הרבה מאוד חוסר וודאות סביב הליך ההשתלה ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי לתת לכם את המענה לכל שאלה שיכולה לעלות לכם ביחס להשתלת שיער. 

 

השתלת שיער

השתלת שיער הוא הליך שנועד לתת מענה לבעיית ההתקרחות. הסיבה שכל כך הרבה אנשים בישראל מדברים על השתלות שיער נובעת מכך שהבעיה הזו מאוד רווחת בישראל, ולכן הציבור מעוניין לקבל פתרון אליה. הדבר הראשון שאותו נבין בקצרה הוא מה בדיוק כוללת השתלת שיער.

 

איך זה עובד

השתלת שיער עובדת בצורה הבאה: הסיבה להתקרחות היא למעשה מוות של שורשי השיער, מה שנקרא בשפה המקצועית זקיקי שיער. כדי לאפשר לשיער שלנו לצמוח מחדש, לוקחים את הזקיקים הללו ממקומות בגוף שבהם הם עדיין חיים. את הזקיקים הטובים משתילים בקרקפת וכך אחרי כמה חודשים הם חוזרים להצמיח שיער על גבי הקרקפת והקרחת פשוט נעלמת.

 

כמה זמן זה לוקח?

כאשר שואלים כמה זמן לקוח לבצע השתלת שיער, חשוב להבדיל בין שני דברים. הזמן של ביצוע ההליך הוא די קצר, ולמעשה בתוך כמה שעות מהרגע שתתחילו אותו הוא כבר יהיה מאחוריכם. עם זאת, מאחר שהמטרה של ההליך היא הצמחת שיער, לשיער לוקח זמן לצמוח וכמובן צריך את הזמן עד שההשתלה תיקלט. בדרך כלל אחרי חצי שנה או קצת יותר כבר תוכלו להנות מהתוצאות.

 

איפה ניתן לבצע השתלת שיער?

השתלת שיער ניתן לבצע כמובן בישראל, אולם ישנן לא מעט מדינות מעבר לים שבהן גם ניתן לבצע את התהליך, כאשר המקום המפורסם ביותר לביצוע השתלת שיער הוא בטורקיה. הסיבה לכך היא בעיקר כלכלית, כלומר המחיר של השתלת שיער בישראל הוא יקר במיוחד. עם זאת, זה לא סיבה לוותר על ההשתלה כיון שבטורקיה ניתן לקבל השתלה נהדרת במחיר טוב.

 

האם השתלה בטורקיה היא השתלה מקצועית?

לא משנה מה הדעות הקדומות שלכם ביחס לטורקיה, חשוב לדעת שהשתלות השיער שם הן ברמה הגבוהה ביותר. הטורקים מחזיקים בשנים רבות של ניסיון, ומרפאות ההשתלה שם נחשבות לטובות מאוד. אז אם אתם מוגבלים בתקציב, ואין לכם מספיק כסף כדי לבצע השתלת שיער בישראל, כדאי לכם לשקול בחיוב את האפשרות של ביצוע השתלת שיער בטורקיה, במחיר שמתאים לכיס שלכם.

 

לסיכום

השתלת שיער היא הליך רפואי שהמטרה שלו היא לחזור ולאפשר לכם להנות משיער מלא ושופע. במהלך ההשתלה לקוחים שורשי שיער מהגוף שלכם ומשתילים אותם על גבי הקרקפת. את השתלת השיער ניתן לבצע בארץ, אולם המחיר של השתלה כזו הוא יקר יותר. בטורקיה ניתן לקבל השתלת שיער מלאה, במחירים טובים יותר מאשר בישראל.

השתלת שיער

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים