נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את המטבחים האופנתיים ביותר לשנת 2020

שנת 2020 ממשמשת ובאה והעולם כולו מתרגש לקראת סגירת העשור הקודם ופתיחת העשור החדש. כמו בכל תחום, גם עולם המטבחים הולך ומשנה את פניו משנה לשנה, ובשנת 2020 הולכים להגיע אלינו כמה חידושים בעולם עיצוב המטבח. אז איך תדעו איך לעצב את המטבח החדש או איך לשפץ את המטבח הישן? הכירו את המטבחים האופנתיים ביותר לשנת 2020!

 

מי לא רוצה להיות רלוונטי?

אם פעם אופנות היו משתנות פעם בעונה, הרי שהיום אופנות מתחלפות כמעט מדי שבוע, ומי מאיתנו רוצה לפספס ולא לעמוד בקצב? כמו שבתחום הביגוד אנחנו אוהבים להתחדש, ככה גם הבית שלנו זקוק לרענון מדי פעם עם עיצוב מטבח חדש.

אז כדי שלא תפספסו את הרכבת ותוכלו להיות חלק מתנועת העיצוב המתפתחת בתחום המטבחים, הכירו את המטבחים האופנתיים ביותר לשנת 2020. מפה – הבחירה לגמרי בידיים שלכם.

 

הכירו את המטבחים האופנתיים ביותר לשנת 2020

אז אם פעם מטבח היה חלל אקראי שפשוט חשוב היה שיהיו בו כיריים, מיקרוגל, שיש ארוך לחיתוך ומקומות אחסון, הרי שהיום המטבח הוא אחד החללים החשובים והמרכזיים בכל בית. פיתוחו של המטבח לכדי החלל שהוא משמש היום מאפשר בישולים גדולים יותר, בישולים משותפים עם הילדים ושטחי אחסון שלא מצריכים מכם שום אלתור – לכל פריט יש את המקום שלו.

היום אחד הדברים הבסיסיים במטבח הוא אי עם כסאות בר, שמצידו האחד משמש כעמדת בישול ומצדו השני משטח ישיבה ואכילה שמשמשת בעיקר לארוחות קלות וזריזות. לקראת שנת 2020 עמדת האי עברה מתיחת פנים רצינית שהגיע הזמן שתכירו.

 

 

מה חדש בתחום המטבחים?

אז הכירו את המטבחים האופנתיים ביותר לשנת 2020. המטבחים האלו מאופיינים בטאץ' מן הטבע בתוך המטבח. היות ולאחרונה אנחנו מבלים את רוב זמננו במשרד או בחללים אורבניים אחרים, ב-2020 יש מן הרצון לשלב את הטבע עם הבית ולתת למטבח אווירה חמימה.

בנוסף, מטבח מעץ הוא כבר לא חלום ב-2020. אמנם לא תמצאו כאן עץ אמיתי כדי שלא חלילה הכל יעלה באש, אבל עם טכניקות העיצוב של 2020 מטבחים עשויים מפורמייקה יכולים לקבל נראות זהה לעץ וגם מחירם יהיה נוח בהתאם.

ולא רק זה – מטבחים מחומרים זולים יחסית כמו שיש או אלומיניום יכולים היום לקבל עיצובים חדשים שידמו כל סוג אבן שתבחרו בעיצוב שלכם. כן כן, הטכנולוגיה של 2020 גם היא לא נשארת מאחור, ויכולה לדאוג לכם בדיוק למטבח שרציתם.

 

איך משיגים את המטבח המושלם?

אז אפשר כמובן להסתכל בקטלוגים של חברות מטבחים ולבחור מטבח ועיצוב באופן עצמאי, אבל אם בא לכם שהמטבח יתאים גם לחלל הבית אתם בהחלט יכולים להתייעץ עם מעצבי פנים שידעו להכווין אתכם אל המטבח המושלם לבית שלכם. תהנו!

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים