נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתנות ממותגות לעובדים: איך לבחור פריטים שווים ושמישים

אין כמו להעניק מתנות ממותגות לעובדים, בין אם בימי הולדת, מועדים מיוחדים, חגים, חגיגות הנפקה ועוד.

כן, על ידי מתן מתנות ממותגות לעובדים אתם משמרים את שביעות הרצון שלהם לטווח הארוך, ומעניקים להם את תשומת הלב שאותה הם רוצים לקבל.

היות ותחום המתנות הוא גדול כל כך, והיום קיימות כל כך הרבה חברות שמציעות שירותי מתנות לחברות, כדאי לפרוט את הנושא הזה עד לפרטים הקטנים ביותר, על מנת לבחור פריטים שווים ושמישים, ולא סתם כאלו

שנזרקים לפח במהירות האור.

אספנו עבורכם כמה דוגמאות למתנות ממותגות לעובדים שכל עובד או עובדת יותר מישמחו לקבל, אז קדימה – בואו נכיר את האפשרויות השונות שלכם.

 

פריטים שווים ושמישים – מה הכוונה?

כשמדברים על מתנות ממותגות לעובדים, מדברים על מתנות שכדאי להקדיש תשומת לב רבה לבחירה בהן. כל עובד או עובדת יודעים לזהות מתי הם מקבלים מתנה מושקעת ואיכותית לעומת מתי הם מקבלים מתנה מוזנחת שאין מאחוריה שום ערך או מחשבה, ואם אתם רוצים לשמר את העובדים שלכם מרוצים לטווח הארוך – אתם בהחלט רוצים לבחור מתנות מהסוג הראשון. לכן, נקודת המוצא שלכם צריכה להיות בחירת פריטים שווים ושמישים, ומכאן האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות.

 

דוגמאות למתנות ממותגות לעובדים שיכולות לשמש אותם בפועל

היום העולם של מתנות ממותגות לעובדים הוא כמו באר ללא תחתית. מדובר כאן על היצע אדיר של מתנות – החל מבגדים, דרך גאדג'טים ועד תיקים, מחברות ועטים, ולכן תצטרכו לבחור בקפידה ביניהם. היום תוכלו להעניק לעובדים שלכם מתנות שיוכלו לשמש אותם לעבודה המשרדית שלהם, כמו פד איכותי וממותג לעכבר, קייס איכותי וממותג למחשב הנייד שלהם, קופסת אוכל תרמית וממותגת ועוד.

 

מתנות גם למשרד וגם לבית

אופי נוסף של המתנות יכול להיות כזה שמשמש אותם בבית או במשרד כאחד. לצורך העניין, גרביים ממותגות שאותן העובדים גורבים בלילה או לקראת היציאה שלהם למקום העבודה יכולות להיות רעיון נהדר, שגם מראה על חשיבה של הנוחות של העובדים, וגם ממתג את הגרביים עם המיתוג הייחודי של החברה.

 

מתנות ממותגות לעובדים מתחומים שונים

ברגע שתצליחו לפצח באופן סופי את הצרכים של העובדים שלכם, בהתאם תוכלו לבחור עבורם מתנות שפוגעות בדיוק בצרכים שלהם. אם אתם יודעים שהעובדים שלכם הם אנשים של טיולים – העניקו להם אוהל ממותג, ציידנית, מיטת שיזוף או מגבת חוף. אם אלכוהול הוא חלק משגרת העבודה שלכם, במסגרת הפי האוור או הרמות כוסית, גם כוסות צ'ייסר, כוסות יין או פותחנים יכולים להיות רעיון מעולה.

 

וצריך גם לדעת איפה לקנות את המתנות שלכם

הכירו את חברת 12buy שמציעה מגוון אדיר של מתנות מכל הסוגים והמינים. עם ניסיון של שנים, מאות לקוחות מרוצים והיצע מתנות כמעט אין סופי, אנחנו בטוחים שתצאו מרוצים. בהצלחה!

 

מתנה

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים