נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

6 סוגי מעילים שחשוב שיהיה לכם בבית

החורף מגיע, אמנם באופן הדרגתי כיאה לחורף הישראלי, אבל חשוב להתכונן אליו.

בטח לחלק מכם יש מעילים ישנים, מגפיים ישנות ושריגים שאתם אפילו לא זוכרים מתי קניתם – אז הגיע הזמן להתחדש! השופינג החורפי הוא המהנה

מכולם, כיוון שבגדי החורף הם יפהפיים ומחמיאים לכל אחד – הרי לא צריך לשמור על הגזרה כדי להיראות טוב במעיל חורפי ופרוותי.

איזה מעיל כדאי לכם לקנות? ומה מתאים לכם? הכל בכתבה הבאה.

 

ג'וזף קאופמן – חברה מובילה בתחומה

כולנו מכירים את ג'וזף קאופמן חנות המעילים. המעילים שלהם איכותיים והם ישמרו עליכם ועל חומכם בכל מקום בעולם, גם במקום הקר ביותר. הם מתמקצעים במעיל עם מראה אלגנטי, פשוט ונוח מצד אחד, אבל עם יכולות הגנה ושמירה על חום גבוהות מצד שני. השילוב הזה חשוב למי שמטייל בהרים גבוהים, משום שבהם והא לא ירצה להיסחב עם מעיל גדול וכבד.

 

תקנו מחברות מומלצות ומוכרות

ההמלצה הכי טובה שניתן לכם היא לקנות מעיל טוב. אפשר לקנות חולצה מחברה לא טובה למשל, כיוון שחולצות מחליפים כל הזמן, אבל מעילים לא. מעיל הוא פריט שיכול ללכת אתכם כל החיים, אם הוא מחברה טובה, כמו ג'וזף קאופמן. ניתן למצוא מעילים של ג'וזף קאופמן גם בחנויות של ציוד לטיולים ולא רק בחנות המקורית.

 

מעיל אופנתי לנשים

נשים אוהבות להשקיע במראה שלהן, כיוון שזה משמח את ליבן וגורם להן לאהבו את עצמן. יש מגוון סוגים של מעילים לנשים, וכל אחת צריכה לבחור את האחד שהיא אוהבת – יש מעילי עור אופנתיים, מעילי פרווה גדולים, מעילים עם כפתורים ארוכים, מעילים עם כפתורים קצרים ועוד. לכל אישה המעיל שלה.

 

מעיל אופנתי לגברים

גם גברים רוצים להיראות בצורה מכובדת, לכן גם עבורם עיצבו מעילים אופנתיים – מעילי עור מרשימים, מעילי ג'ינס ועוד. גם כשמדובר במעיל אופנתי כדאי להשקיע בו ולדאוג שהוא יהיה חם, לכן כדאי שתחברו בחברה מומלצת שמשווקת מעילים אופנתיים.

 

מעיל גשם

נעבור לצד הפרקטי – אחרי שהסברנו למה כדאי שלכל אחד יהיה מעיל אופנתי ויפה, הגיע הזמן לעבור למעילי גשם. מעילים אלה יגנו עליכם מסופות גשמים, סופות שלגים וכדומה. גם בימי החורף אנו יוצאים החוצה ונחשפים לשמים, לכן חשוב שתשמרו על עצמכם עם מעיל גשם – הן משום שלא נעים להירטב, והן משום שהרטיבות יכולה לגרום לכם לחלות ולהצטנן.

 

סיכום

מעילים הם הפריט החשוב ביותר בחורף, אפילו יותר ממגפיים, משום שהוא שומר על החום שלכם ומגן עליכם מהגשם. כמו כן, הם הפריט הבולט ביותר שתשימו על עצמכם לכן חשוב שהוא יהיה אופנתי ויפה – אף אחד לא רוצה להיראות מוזנח במשך כל החורף. כדאי לכם לקנות מעילים רק בחברות מומלצות ומוכרות, כדי שהם ישמרו לכם לאורך זמן.

 

דוגמן

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים