נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עוד מעט הקיץ: כך תבחרי סנדלים לעונה האהובה בשנה

אז אם לא שמת לב – החום והקיץ מתקרבים אלינו בצעדי ענק, עם החול ההיסטרי הזה, כמובן שהצורך למצוא את הסנדלים המושלמים לעונה הולך וגדל. אז בין אם את מחפשת משהו נוח לנעול לסידורים, לריצות וליום יום, ובין אם את מחפשת זוג סנדלים הורסים, קלאסים, אלגנטיים או מסוגננים שתוכלי לנעול לאירוע מיוחד, אין ספק שיש כמה נקודות מפתח שכדאי לזכור בבחירת הסנדלים המושלמים עבורך לקיץ ולצרכים האישיים שלך. 

 

מה חשוב לך בסנדל שלך?

קודם כל, בואי תחשבי על סוג החומר ממנו את רוצה ש סנדל שלך יהיה. עור וחומרים סינתטיים הם בחירה פופולרית ונפוחה מאד עבור סנדלים רבים, מכיוון שהם עמידים ויפים כאחד.

סנדלי עור נוטים להיות יקרים יותר מחומרים סינתטיים, אך הם ככל הנראה גם יחזיקו מעמד זמן רב יותר בהתאמה. אז אם את מחפשת משהו מעט יותר זול, שיעביר איתך עונה אחת ותתחדשי בזוג חדש בעונה הבאה, חומרים סינתטיים הם ככל הנראה החומר שאת צריכה לחפש בסנדלים שלך.

סנדלי נשים

יום יומי או פרוע?

שקלי את סגנון הסנדל שאת מחפשת. האם את מחפש משהו יותר נינוח או משהו יותר יפה? זוג סנדלים שטוחים הם בחירה אידיאלית למראה קז'ואלי, בעוד שזוג סנדלים עם עקב קטן או סנדלי רצועות מושלמים לבילוי לילי. כמובן שלא מדובר בחוק אלא בדעה רווחת, אבל בשורה התחתונה – את יכולה לנעול כל סנדל בכל זמן לכל בילוי ולכל שעה ביום!

 

פרמטר חשוב בבחירת נעליים

אין ספק שחשוב לחשוב היטב על הצבע והדוגמאות של הסנדלים שלך. צבעים ניטרליים כמו שחור ולבן יהיו תמיד פופולריים ואופנתיים ואת יכולה להיות בטוחה שתצליחי לשלב אותם עם כל לוק, אבל אם את מחפשת משהו נועז יותר, יש הרבה צבעים והדפסים שונים לבחירה. נעליים צבעוניות וצועדות יכולות לגמריי לתת טאצ׳ אישי וטוויסט מגניב כמעט לכל לוק!

סנדלי נשים

איך תשלבי סנדלים בכל לוק?

  1. בחרי צבעים ניטרליים כמו שחור, לבן או ניוד כדי להפוך את הסנדלים לחלק מכל אאוטפיט.
  2. אפשר ורצוי מאד לשלב סנדלים עם שמלת קיץ או חצאית למראה נינוח, כייפי וקליל
  3. למראה רשמי ואלגנטי יותר, זוג סנדלי עקב יעשו את העבודה.
  4. הוסיפי טאצ׳ כייפי של צבע עם סנדלים בצבעים עזים ואאוטפיט בגוון ניטרלי.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, מציאת הסנדלים הנכונים לעונת הקיץ זה אולי לא פשוטים כמו שחשבת, אבל אנחנו בטוחים שעכשיו קצת יותר ברור לך מה חשוב לקחת בחשבון בקניית סנדלי נשים.

עם כל כך הרבה סגנונות, חומרים וצבעים לבחירה, אנחנו בטוחים שאת תמצאי את הזוג המושלם עבורך – או אפילו כמה זוגות! רק זכרי לקחת בחשבון את סוג החומר ממנו מיוצרים הסנדלים שלך, הסגנון והצבע המתאימים לך ביותר, ותהיי מוכנה לנעול את סנדלי הקיץ שלך בסטייל!

סנדלי נשים

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים