נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עדיין לובשת שמלות מיני? יש לנו חדשות בשבילך

כדי להתלבש תמיד לפי האופנה יש להישאר מעודכנים. למשל, למרות ששמלות המיני היו באופנה שנים רבות, במספר השנים האחרונות ישנן לא מעט גזרות שעלו עליהן פי כמה ויש לגוון את המלתחה שלכן עם שמלות אלו. לכן, רצוי שתמשיכו לקרוא ותדעו מהי האופנה המעודכנת ביותר הן בשמלות והן בבגדי נשים.

 

לא רק שמלות מיני כדי להיות אלגנטית – חולצת נשים

אם בעבר כדי להרגיש הכי יפה, נשית ואלגנטית לבשת שמלה, כיום ישנן חולצות יפות פי כמה שמשדרגות את המראה הרבה יותר משמלה. חולצות נשים הן כבר לא מה שהיו פעם ונותנות פייט רציני להרבה שמלות חגיגיות. חשוב להבין אילו גזרות של חולצות נשים מתאימות לך ועם איזה מכנסיים רצוי לצאת איתן.

כך למשל, חולצה חגיגית יחד עם מכנס מחויט יכולה לשוות מראה מיוחד שיכול להתאים גם לאירועים כמו מסיבה בערב, אך גם להתאים למראה אלגנטי ביומיום כמו יום רגיל במשרד

 

סוגי חולצות

אל תשכחו שאי אפשר שכל הארון שלכם יהיה מותאם רק לסגנון לבוש אחד. כך למשל, אם תמלאו את כל הארון שלכן רק בחולצות נשים אלגנטיות, כשתרצו ללכת לים תתקעו בלי חולצה מתאימה. נסו לגוון את המלתחה כמה שיותר, זאת כדי שתמיד תמצאו את הבגד שנכון לכן.

ישנן חולצות שהן "חולצות גם וגם" – חולצות שיכולות להתאים לכמה סוגי אירועים. כך למשל חולצה יכולה להתאים למכנס אלגנטי מחויט כשיש צורך במראה יותר מכובד, אך להתאים גם לגי'נס שרוצים מראה יותר קז'ואל.

 

לא מוותרות על השמלות

אם חשבתן שאנחנו אומרות לכן לוותר סופית על שמלות לנשים, זו בכלל לא הכוונה. כיום עולם השמלות משמעותית מפותח יותר ממה שהיה בעבר. כמות הגזרות, הסגנונות והבדים הופכת את הגיוון בשמלות שיש לנו בארון ליוצא דופן. בניגוד לעבר, כל אחת יכולה למצוא גזרה של שמלה שמחמיאה לה ושתרגיש איתה בנוח, ובנות שבעבר לא הרגישו בנוח עם שמלה קצרה, ימצאו אחת שאוהבות.

 

לא לשכוח נעליים

עם כל הכבוד לשמלות ולחולצות, המשלימות האמיתיות של הלוק אלו הנעליים. חפשו נעליים בשלל סגנונות – החל מסניקרס ועד לעקבים, וגוונו את מלאי הנעליים שלכם מפעם לפעם. אין ספק שזוג נעליים נכון יכול להפוך אוטפיט פשוט למיוחד אך באותה מידה זוג נעליים יכול להרוס אוטפיט מעולה.

לסיכום, כיום תוכלו למצוא הרבה יותר סוגים של בגדים ממה שהיו פעם. אין שום סיבה להמשיך להתפשר על שמלת המיני מימי העבר כשהיום את יכולה למצוא חולצות נשים ושמלות נשים הרבה יותר יפות ואלגנטיות. מצאי את הגזרה שאת אוהבת ומחמיאה לך תוך בחירת סוג הבד המועדף, ותראי שהיה שווה לוותר על השמלה הישנה שכל כך אהבת בעבר.

שמלות מיני

 

מה היה לנו עד עכשיו?