נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לצאת למסע קניות בלי רגשות אשמה

כולנו מכירים את הרגע הזה שאנחנו מסתובבים בבית ומרגישים שחסר לנו משהו. עוד תמונה גדולה וצבעונית לסלון, עוד בגד חדש לארון, עציץ יפה למרפסת ועוד. החוסר הזה לא נותן לנו מנוח, ובעקבותיו אנחנו יוצאים למסע קניות. לפעמים מסעות קניות יוצאים מפרופורציה, ואנחנו מוצאים את עצמנו חוזרים עם 20 שקיות וקבלות שמסתכמות בסכומים מטורפים. אז איך לצאת למסע קניות בלי רגשות אשמה? בואו ונראה ביחד במאמר הבא.

 

מגדירים תקציב ולא חורגים מהגבולות

כדי לצאת למסע קניות בלי רגשות אשמה, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להגדיר תקציב. ברגע שתדעו בדיוק איזה תקציב אתם מאשרים לעצמכם להוציא, תדעו לחפש את המוצרים שלכם בהתאם. למשל, אם תגדירו לעצמכם תקציב של 500 ש"ח למסע קניות ותמצאו ג'קט יפה שעולה 200 ש"ח, תדעו שהקנייה היחסית יקרה הזו תשאיר לכם 300 ש"ח בלבד ליתר המוצרים. בצורה זו יהיה לכם קל לחשב מה אתם באמת צריכים ומה נחשב כרגע בגדר מותרות בלבד, ואין בו צורך אמיתי.

 

ערכו רשימה מסודרת של מוצרים שלהם אתם באמת זקוקים

אתם בטוח מכירים את הסיטואציה הזו שבה אתם בוחרים מוצר, ניגשים לקופה והופ – מתפתים לקנות מוצר קטן ונורא חמוד שנמצא שם על המדפים שליד הקופה. ברגע שתגיעו עם רשימה מסודרת, תדעו בדיוק מה אתם צריכים לקנות, ובשילוב עם התקציב שהגדרתם לעצמכם מראש – אתם מבטיחים כאן שיהיה סיכוי נמוך מאוד שתתפתו למוצר שלא נמצא ברשימה.

 

איך לצאת למסע קניות בלי רגשות אשמה

לצאת למסע קניות בלי רגשות אשמה היא אכן משימה מאוד לא פשוטה. היות וכל אחד מאיתנו מודע היטב לסכומים שאותם הוא מרוויח ולמה הוא יכול להרשות לעצמו ומה לא, קל מאוד ליפול למחשבה השלילית של "אוף, למה יצאתי למסע קניות הזה בכלל?". בשביל להימנע מההרגשה הזו, נסו לחסוך לעצמכם כבר בשלב הבדיקות בבית את עוגמת הנפש.

ערכו השוואות מחירים לגבי המוצרים שאותם אתם עומדים לרכוש, בדקו באילו חנויות ניתן למצוא אותו ואיפה הכי יהיה זול ומשתלם לרכוש אותו. חסכון של כסף עוד לפני שהוצאתם אותו יבטיח יציאה למסע קניות בלי רגשות אשמה, או לפחות עם כמה שפחות כאלו.

 

בדקו שאתם לא מוציאים כסף כפול

אם היינו אומרים לכם שיש סיכוי טוב שאתם משלמים על אותו הדבר פעמיים הייתם מאמינים לנו? כנראה שלא, אבל זה בהחלט המצב. הרבה מאיתנו משלמים על ביטוחים לא רק אצל חברת ביטוח אחת, וכך למעשה מדי חודש אנחנו משלמים פעמיים על אותו הדבר. בשביל למנוע מצב כזה ולהצליח לחסוך עוד קצת כסף, היכנסו לאתר של הר הביטוח שיוכל לעשות עבורכם איתור ביטוחים. ברגע שתראו ביטוח כפול – תוכלו לבטל אותו באופן מיידי. בהצלחה!

 

אישה שמחה עם שקיות

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים