נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

רעיונות לעיצוב חדר השירותים שלכם סטייל 2019

רוצים לעצב את חדר השירותים שלכם בדיוק כמו מלון? ובכן, יש לנו את הרעיונות הטובים ביותר. להלן כל הפרטים.

עיצוב חדר השירותים – סטייל מנצח ועל זמני

אם בעבר התרגלנו שחדר השירותים במשרד או בבית היה חדר בנאלי ולא מושקע, כיום הסטנדרט המוביל בתחום העיצוב הוא מתן דגש על עיצוב חדשני, קלאסי ויפהפייה אשר מותאם לצרכים כמו גם לטרנדים עיצובים בולטים אשר שואבים השראה מעולם המלונאות והספא, זאת בשל העובדה כי החומרים בהם משתמשים מלונות כמו גם העיצובים מתפרסמים בכתבי עת מובילים וכן ברשתות החברתיות אשר שולטות בשנת 2019 כמו גם בשנים הבאות, ועל כן מאפשרים לכל אחד לעצב את חדר השירותים בהתאם לטעמו האישי ועם חומרים עמידים אשר ישרתו אתכם כהלכה, וכעת גם לכם יש את הדרך לקבל את חדר השירותים המושלם, כל זאת בזכות רעיונות חדשנים אותם אנו נציג כעת.

חדר מעוצב

רעיונות מקוריים לעיצוב חדר השירותים

  • שימוש בחומרי גלם טבעיים – על מנת שתוכלו לעצב את חדר השירותים שלכם ממש כמו ספא, מומלץ מאוד להשתמש בחומרי גלם טבעיים ואיכותיים אשר ישרתו אתכם כהלכה גם לשנים הבאות. למעשה, חומרי הגלם המובילים לשירותים כיום הם נירוסטה ועץ טבעי, והם יכולים להשתלב מצוין בכל עיצוב אותו תבחרו.
  • התקנת ניאגרה סמויה – ניאגרה סמויה היא טרנד עיצובי כמו גם פרקטי, וזאת בשל העובדה כי היא לא תופסת מקום אלא כל מערכת האינסטלציה מוחבאת, מה שמעניק לחדר השירותים עיצוב נקי ומוקפד. בנוסף, מדובר כיום בניאגרה אשר מותקנת בכל מלון או ספא, ועל כן היא מאפשרת לכם לחוש כאילו אתם בחדר מוקפד אשר הוא עם מינימום של תחזוקה, וזאת בשל העובדה כי המערכת עצמה מוסתרת וכל שעליכם לעשות הוא להעביר ניגוב קל על גבי הידית עצמה. כיום, החברה המובילה בתחום היא חברת תכלת המים אשר מעניקה אפשרות להתקנה כמו גם תיקון של ניאגרות סמויות בהתאמה אישית ועם שימוש בחומרים מקוריים בלבד. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.thelethamaim.com.
  • תמונות מעוצבות – תמונות מעוצבות אשר מותקנות מעל חדר השירותים יכולות להעניק לחדר תחושה נעימה ומעוצבת, כאשר כיום ניתן לרכוש תמונות במגוון רחב של גדלים כמו גם עיצובים בהתאמה לגודלו של החלל כמו גם לעיצוב הכללי. במידה ובחרתם בחדר שירותים לבן, מומלץ לבחור בתמונה צבעונית אשר תמשוך את העין ותהווה מוקד עיצובי בולט בחלל עצמו.
  • עמדת עיתונים – ניתן להוסיף לחדר השירותים סולם קטן אשר עליו ניתן להניח עיתונים ומגזינים, ובכך להעניק נופך יוקרתי יותר לחלל עצמו. למעשה, מדובר בעלות כספית מינימלית אשר יכולה לשדרג באופן משמעותי את חדר השירותים אשר אנו שוהים בו לא מעט זמן בחיינו.
מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים