נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שילוב צמידי זהב ביום יום

ראיתם פעם אישה שלבשה בגדים בצבעים לא מתאימים והוסיפה תכשיטים, איפור ואקססוריז שרק הרסו את הלוק שלה? אנחנו מניחים שכן, ובטח המחשבה הראשונה שעלתה לכם – אם היא רק הייתה יודעת להתאים בין הפריטים שהיא לובשת. והאמת – לא כולם יודעים לעשות את זה, זו ממש אומנות שיש ללמוד אתה ,או כישרון מולד לחלק מהאנשים. אז אם אתם לא מאלה שיודעים איך לשלב בין התכשיטים לבגדים, אנחנו פה כדי לעזור לכם, ובכתבה הבאה תגלו את כל הסודות.

 

התאמת הצמיד לבגד

צמיד זהב לאישה צריך להיבחר מתוך התאמה כוללת לבגדים שלה. למשל, אם השרוולים שלך ארוכים והצבע שלהם דומה לזהב את לא תוכלי ללבוש על זה צמיד זהב, זה פשוט לא יראה טוב, וזוהי דוגמה קטנה. הצבעים שבדרך כלל הולכים עם זהב הם  – שחור אשר מדגיש את ההבדל ביניהם, לבן אשר משתלב עם זהב ויוצר עדינות, אדום יוצר מראה יוקרתי יחד עם זהב, חום ועוד. נסו פשוט להרגיש אם הצבע מחמיא לצמיד ואם הגזרה של הבגד מתאימה.

 

התאמת הצמיד למצב הרוח

חשוב מאוד שתבחרו צמיד ביום יום אם באמת בא לכן ללבוש אותו ולא בשביל להרשים משהו, מתוך הרגל או חוסר הקשבה לעצמכן. נסו להרגיש מה בא לכן! ואז לבחור ואם בא לכן צמיד זהב אז תבחרו בו, ולא בתכשיט אחר. השתמשו בתכשיטים שלכם כדי לשמוח!

 

התאמת הצמיד לצבע העור שלך

כמו שצבעים מסוימים יותר מתאימים לצבע אור מסוים – למשל לבן יפה על עור כהה כי זה יוצר ניגוד, ושחור יפה על עור לבן בשל אותה סיבה. כך גם צבע התכשיט צריך להיות מותאם – בדרך כלל זהב מתאים לכל צבעי העור, בשונה מכסף שמאוד מחמיא לעור כהה. אבל חשוב שתדעי שבשונה מהתאמת הבגד לתכשיט, שה פעולה שחייב לעשות אותה, את לא חייבת להיצמד למה שהכי מתאים לעור שלך, אלא למה שבאת באמת אוהבת.

 

איפה כדאי לנקות צמידי זהב?

אנו ממליצים לקנות תכשיטי זהב בחנות שהמחירים שלה נוחים יחסית לשוק. יש חנויות שמציעות את התכשיטים שלהן במחירים לא הוגנים, וזה סתם בזבוז כסף לקנות בהן. בנוסף, בחרו בחנות שמעניקה אחריות לטווח ארוך על התכשיט. והכי חשוב – בחרו בחנות שמתמחה בצמידי זהב, כזו שיודעת להתאים לך את הצמיד שהכי יתאים לך – כמו JB תכשיטים.

 

לפרוץ את הגבולות

טיפ אחרון וחשוב ביותר הוא שאין נכון ולא נכון, או כמו שאומרים – "על טעם וריח אין מה להתווכח". אם משהו מוצא חן בעינייך וסביבך כולם אומרים שהוא לא מתאים לך או למה שאת לובשת, אבל את מרגישה שכן – לכי עם הלב שלך.

 

לסיכום

התאמת תכשיטי זהב ביום יום צריכה לנבוע מתוך התאמה לבגד, למצב הרוח ולטעם האישי שלך. אין ספק שצמידי זהב הם שיא האופנה לכן את תראי טוב איתם בכל מצב!

תכשיטים

 

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים