נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד נראה הבית של כוכבי ישראל?

כולנו עוקבים אחריהם באדיקות בגיא פינס ותכניות הבידור, אבל אי פעם עצרתם ושאלתם את עצמכם איך נראה הבית של כוכבי ישראל מבפנים? רוב הכוכבים קנאים לפרטיותם ולנו רק נותר לדמיין כיצד נראה הבית.

אבל בזכות הכוכבים שכן מאפשרים את ההצצה לחייהם האישיים, וכן מכניסים את המצלמה הביתה, אנו נהנים ויכולים לטעום לרגע את טעם ההצלחה.

 

הבית של אביבית בר זוהר

כל כוכב נותן את האימפקט שלו על הבית, ונותן ביטוי למה שאוהב לעשות.

למשל אביבית בר זוהר, מאוד אוהבת לארח, או לפחות דואגת להראות זאת בסטורי המאוד פעיל שלה. אביבית מספרת שחבריה ישנים אצלה (בעיקר חברים מהקהילה הגאה).

אביבית גם מספרת שחבריה "מפתיעים" אותה ודופקים על דלתה כשהם רעבים, והיא ״נאלצת״ להתקין להם ארוחת מלכים. אביבית בנוסף אוהבת מאוד לבשל, לשם כך יש לאביבית בבית מטבח יוקרתי רחב ידיים לבישולים. לאביבית יש גם סלון דמוי לובי עם דשא מלאכותי לאירוח החברים, וכמובן חדר שינה נוסף לאורחים המפתיעים.

 

הבית של סטפן לגר

בבית של סטפן לדוגמה, גם הוא נתן ביטוי לציפור ליבו. בבית קיימת רחבה קטנה לשחק כדורסל, לצד בריכת שחייה בה הוא מקיים מסיבות בריכה לכוכבי הביצה ולחבריו. כמו כן סטפן שהתפרסם כרקדן דאג שיהיה בבית שלו סטודיו לריקוד שם הוא עורך את האימונים והחזרות להופעות.

סטפן לגר

 

אז מה יש כמעט בכל בית של סלב?

  • מפורסמים רבים נעזרים בשירותיהם של מעצבים, כדוגמת ורד גינדי שפופולרית מאוד בקרב הסלבס. המעצב לרוב מציע קו עיצוב בהתאם לצרכיו של אותו אדם, ונותן טעם נקי ויוקרתי לדירה.
  • תאורה – כוכבים רבים דואגים לבית מואר עם 3 כיווני אוויר לפחות. מוצר נפוץ בבית של הכוכבים הוא עיגול לתאורת סלפי, מולו הם מצלמים את התמונות לאינסטגרם.
  • ספונסרים – הרבה מפורסמים מקבלים פרטי נוי או ריהוט לבית שלהם בתמורה לפרסום באינסטגרם ובכך מאבזרים את ביתם בזול.
  • וילון ארוך ויוקרתי – עוד טרנד שאנו רואים בביתם של המפורסמים הוא וילון עד הרצפה.
  • פינות אוכל של בול עץ – מהצצה מהירה בבתיהם של הסלבים, דבר נוסף שנמצא במשותף הוא פינות אוכל יוקרתיות של בול עץ. בול עץ מציעים שולחן נפתח וישיבה בספסל מרופד בעיצוב מודרני.

מבחינת מספרים

סטטיק רכש לאחרונה פנטהאוז בגודל של 160 מ״ר, 5 חדרים בחיפה בעלות של 3,600,000 שח. כמו כן יש בפנטהאוז  מרפסת של 140 מ״ר וכמובן תקרה גבוהה.

 

לא כולם מפרגנים

באחד הראיונות סטפן אמר שצריך לעבוד קשה בשביל משהו שרוצים להשיג. למרות שהכוכבים השיגו את ביתם בעבודה קשה, אנשים ממהרים לשפוט את הבחירות הראוותניות של הכוכבים, ולהסתכל בעין עקומה על אורח החיים המוגזם והמתפאר.

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים