נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה צמיד טניס נשאר באופנה כבר שנים

צמיד טניס היהלומים קיים למעשה כבר די הרבה זמן. הוא נקרא במקור צמיד נצח מכיוון שהיה מעגל יהלומים בלתי נגמר ללא התחלה או סוף, אך באמצע שנות ה -80 שינתה כוכבת הטניס כריס אוורט את כל זה. במהלך משחק טניס היא הפסיקה את ההצגה בזמן שחיפשה את צמיד היהלומים שלה, שנשבר.

עד מהרה קראו כולם לצמידים אלו "צמידי טניס", והם הפכו כל כך פופולריים שחנויות תכשיטים לא יכלו לעמוד בדרישה. מאז, צמידי טניס המשיכו להיות פופולריים בקרב הציבור. אלה אחת המתנות הפופולריות ביותר ליהלומים ואבני חן שניתנו למגוון רחב של חגיגות.

 

מה מיוחד כל כך בצמידי הטניס שמאפשר לו להישאר באופנה במשך שנים?

הפופולריות המתמשכת ורבגוניותו של צמיד טניס היהלומים, צמיד זהב משובץ יהלומים תמיד מתאים ותמיד בסגנון. זה הולך עם כל מה שנמצא במלתחה של אישה וניתן ללבוש אותו כל יום. זה האביזר המושלם למשרד, לצאת לקניות או פשוט להירגע עם חברים כי הוא כזה פשוט אבל מקסים.

התאמה של צמיד היהלומים עם זוג עגילים פשוטים הוא דרך נהדרת להתאים חליפה פשוטה, ג'ינס וחולצת טריקו או אפילו את בגדי הטניס. בערבים, צמיד טניס יהלומי משפיע מספיק על מנת להחזיק את עצמו כאשר הוא משוחק עם שרשרת משוכללת ועגילי נברשת. זה יכול להיות הפריט המגוון ביותר בארון התכשיטים שלך. זה צדדיות וסגנון מאופק זה הוא שהופך את צמיד טניס היהלום לפופולארי כל כך לאורך השנים. זה פשוט לא יוצא מהסטייל.

צמיד טניס

 

מגוון אפשרויות רחב של צמידי טניס

בעוד שהסגנון הפופולרי ביותר של צמיד יהלומי טניס הוא צמיד יהלומי זהב לבן של הנשים, זהו רק אחד מבין רבים ומתכות ואבני חן זמינות. חנויות תכשיטים ברחבי העולם מציעים למעלה מאלף וריאציות של אביזר האופנה הרב-תכליתי זה, כך שתוכלו להיות בטוחים שתמצאו את הצמיד המושלם. דוגמאות פופולריות של צמידי הטניס הם צמיד הטניס המסורתי מזהב לבן, צמיד יהלומי זהב ורוד או כזה שעשוי מזהב צהוב. לאוהבי כסף סטרלינג או שאינם יכולים ללבוש זהב, קיימים גם צמידי טניס יהלומים משובצים כסף סטרלינג.

צמיד טניס יהלומי מעניק לך מראה נחשק ויוקרתי. יש הרבה ניצוץ בצמיד טניס מכיוון שמדובר בשורה רציפה של יהלומים קטנים, כולם מנצנצים זה מזה ותופסים אור זה של זה. ההתאמה של צמיד טניס היא גם קריטית, וזו הסיבה שקיימים צמידי טניס יהלומים באורכים רבים. מכיוון שצמידי הטניס גמישים, ניתן להזמין אחד שמתאים לפרק כף היד שלך כאילו היה בהזמנה אישית.

הדבר הראשון שעולה בראש כאשר רוב האנשים חושבים על צמיד טניס הוא חוט יהלומים יחיד בסגנון זהב. למרות שזה ללא ספק הסגנון הפופולרי ביותר, ישנם כמעט אינסוף אפשרויות. אם אתה רוצה לתת למישהו את המתנה של צמיד טניס יהלומי, שקול את הסגנון האישי שלה בזהירות לפני שאתה מבצע את הרכישה. אתה רוצה לבחור משהו שהיא באמת תאהב. אם תבחר בחוכמה, היא תענוד את המתנה שלך עם הרבה תלבושות וכמעט בכל אירוע.

מעוניינים לקרוא גם על השעונים הכי יקרים בעולם? לחצו כאן.

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים