נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתקדמים לעתיד: הכירו את הטרנדים החדשים בעולם האופנה

דמיינו את ארון החלומות שלכם, זה שמורכב מכל תלבושת בטיקטוק שאי פעם אהבתם, זה שמציף את הפיד באינסטגרם מכל כיוון- בואו ללמוד על הטרנדים החמים הבאים.

 

קודם כל-

טרנדים הם דבר שבא והולך, כשמם הם טרנדים חולפים. ככלל אצבע כמעט כל שבוע נוצר מיקרו טרנד כזה או אחר שגורם למוצר להראות כמו הדבר החם הבא, אך שבוע אחריו מגיע המיקרו טרנד הבא ושוטף אותו מהקיום- דוגמאות למיקרו טרנדים כאלו הם צבעי הניון שהתפרסמו לאחרונה, המיקרו חצאיות בעובי החגורה, החולצות השקופות מהבד מסננת עם הדפסי המלאכים, גרבי המלמלה הצבעונית והרשימה רק נמשכת ונמשכת.

גם הטרנדים הגדולים שסוחפים בכל פעם את עולם האופנה מתחלפים פעם בכמה חודשים. מה״clean girl look” עם חישוקי הזהב והגבות המסורקות ועד ל״beach girl״ עם שרשראות הפנינים והמלתחה שמלאה ב- Palm Angels, טרנדים באים וטרנדים הולכים. הנה כמה דברים שחשוב להבין לגבי עולם האופנה.

אופנה

טרנדים-

טרנד הוא דפוס חוזר בעולם האופנה שמגיע בעקבות פרסום כזה או אחר שמוביל אחרים לאותו המנהג- תלבושת, סגנון איפור, דפוסי צבע או אפילו אסטתיקה- טרנדים הם הדברים החמים והחולפים שלרוב מגיעים אלינו ממשפיעני רשת.

טרנדים הם דרך נחמדה מאוד להכיר סגנונות חדשים, להשאר עדכניים לסביבה שלנו, לשדר עכשוויות וגם ללמוד קצת על אופנה. למרות זאת טרנדים לא חייבים להיות מנוגדים לסטייל האישי שלנו וגם לא לשבור את הארנק.

 

מה חשוב לדעת-

אופנות חוזרות על עצמן בעולם האופנה כל שבע שנים- כלומר מה שהיה במרכז לפני שבע שנים כנראה יחזור עכשיו לאופנה, אם תצליחו לשמור על פריטים איכותיים ותחכו בסבלנות הם יחזרו בסוף לבמה, כך תוכלו להתמקד בפריטים ספציפים ולא לשבור את הארנק. דוגמא טובה למגמה היא הג׳ינסים בגזרה נמוכה- שחזרו בעקביות כל כמה שנים, בשנות האלפיים, באלפיים ושבע, באלפיים וחמש עשרה ושוב בשנה האחרונה.

אופנה

מה לוהט עכשיו-

אחד הטרנדים שהכי לוהטים היום ברשת הם כל בגדי הרקמה הסרוגים- הטרנד הוא חלק ממגמת הביצ׳ אסתטיק שמתמקד סביב גלישה, ים, טבע, פנינים, בדים ממוחזרים וסריגה. בנוסף אחד הטרנדים שמחזיק כבר תקופה הוא טרנד המחטבים- כל חולצות הבייסיק המחטבות בצבעי האדמה בהשראת קים קארדשיין מככבות, שמלות, גופיות, בגדי גוף ואפילו מכנסונים צמודים ומבד אלסטי.

 

לסיכום-

טרנד הוא מנהג חולף בעולם האופנה, זה יכול להיות בגד, דפוס צבע, מוצר או אפילו אסתטיקה ולרוב הוא יגיע מפרסום של משפיען או משפיענית רשת. הטרנדים הלוהטים משתנים מחודש לחודש וקיימת גם תופעה שנקראת מיקרו טרנדים שהם טרנדים קטנים מאוד שמתחלפים מהר יותר מטרנדים רגילים. טרנדים יכולים לשמש ככלי ללמוד עוד על הסגנון האישי שלכם ועל אופנה- שלטו בהם ואל תתנו להם לשלוט בכם.

אופנה

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים