נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה יש להכין לקראת נסיעה לתצוגת אופנה בחו"ל

נסיעה לחו"ל, בין אם היא יוצאת לפועל במסגרת העבודה או במסגרת העסקים ובין אם היא מתבצעת למטרות נופש והנאה, היא תמיד חוויה מרגשת. כמעט כל אחד, כולל אנשים שהורגלו בנסיעות תכופות לחו"ל, מוצא את עצמו נרגש לקראת הנסיעה הזאת. עם זאת, חשוב לדעת כי לא משנה כמה נסיעות לחו"ל כבר היו ולא משנה כמה נסיעות עוד צפויות, כל נסיעה דורשת הכנה, אריזה ותכנון נכון של הנסיעה. בנוסף, נדרש גם תכנון פיננסי מצד אחד וגם תכנית מגרה למקרה של בעיות כאלה ואחרות שעלולות להתעורר במהלך הטיסה. כרטיס פספורטכארד מהווה, לצורך העניין, פריט חובה שעל כל נוסע לחו"ל, בין אם למטרות הנאה ובין אם נסיעה לתצוגת אופנה בחו"ל, לשאת איתו לכל מקום ובכל זמן. מה יש להכין לקראת נסיעה לתצוגת אופנה בחו"ל? מה זה פספורטכארד ומה ההבדל בינו לבין כל ביטוח נסיעות לחו"ל אחר שקיים בשוק?

 

מה יש להכין לקראת נסיעה לתצוגת אופנה בחו"ל

למרות שהשאלה הזאת נראית פשוטה למדיי, היא ממש איננה כזאת. נסיעה לתצוגת אופנה בחו"ל יכולה להיות מנת חלקו של סוחר אופנה, שהמטרה שלו הינה רכישת פריטים אופנתיים, או לכל הפחות רכישה של זכויות על ההפצה שלהם בארץ או במקומות אחרים. במקרה הזה אותו איש מקצוע צריך להתכונן מראש ולנסות ללמוד הרבה ככל האפשר על המציגים ועל המוצרים השונים בתצוגה. אם מדובר במציג עצמו, הרי שהוא צריך להיות בטוח שכל הפריטים שהוא אמור להציג יגיעו איתו לתצוגה. כיון שמדובר בדוגמאות וכיון שכל דוגמה היא תוצאה של תכנון והשווי שלה עשוי להיות גבוה מאד, יש צורך לבטח את הפריטים בביטוח מיוחד, עם או בלי כל קשר לכרטיס פספורטכארד שהמציג בוודאי ייקח איתו. התפקיד שהנוסע ממלא מכתיב את אופי ההכנה לנסיעה ולא ההיפך.

 

פספורטכארד – מה זה ולמה צריך את זה

ביטוח נסיעות פספורטכארד הוא ביטוח שאמור לכסות את ההוצאות שעלולות להיגרם למבוטח, הן בעקבות בעיות רפואיות שעלולות להיגרם לו במהלך הנסיעה או במהלך השהייה בחו"ל והן בעקבות אבדן או גניבה של המטען או הכבודה שלו, כולה או חלקה. זאת, בין אם הדבר נגרם בדרך ליעד ובין אם במהלך השהייה שם. היתרון הגדול של פספורטכארד על פני כל סוג אחר של ביטוח נסיעות, טמון בעובדה שחברת פספורטכארד מפצה את המבוטח כבר במהלך הנסיעה ומאפשרת לו להמשיך כרגיל, בתנאי שההליכים לקראת קבלת הפיצוי הכספי בוצעו על פי הנהלים שנקבעו.

למרות האמור לעיל, אם המזוודות של המבוטח מכילות מלאי מלבושים יקרים שנועדו לתצוגה, ביטוח נסיעות רגיל איננו מספיק ויש למצוא דרכים אחרות לבטח את המטען החריג הזה מצד אחד, ולוודא שאותו המטען יגיע בשלמותו ליעד הסופי – קרי מקום תצוגת האופנה מצד שני.

כרטיס מגנטי

מה היה לנו עד עכשיו?
לתכנן ארון
איך מתכננים חדר ארונות?

למי מאיתנו אין חלום וורוד אחד על לקום להתארגן בבוקר, ללכת לארון שלנו ולהכנס במסדרון צר לחדר שכולו בגדים